۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۲۴۶۹۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

سکوت جوامع اسلامی در مقابل جنایات آل‌سعود حیرت‌آور است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: سکوت جوامع اسلامی در برابر ضایعاتی که در سال‌های متعدد در طول حکومت خاندان آل‌سعود رخ داده باعث حیرت و تعجب انسان است.
سکوت جوامع اسلامی در مقابل جنایات آل‌سعود حیرت‌آور است
به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ضمن تسلیت فاجعه در منا اظهار کرد: دو فاجعه بزرگ در سال‌جاری در مراسم حج روی داد که هر دو ناشی از بی‌کفایتی و بی‌تدبیری خاندان آل سعود بوده است.

وی با بیان اینکه سکوت جوامع اسلامی در برابر ضایعاتی که در سال‌های متعدد در طول حکومت خاندان آل‌سعود رخ داده باعث حیرت و تعجب انسان است ادامه داد: چرا جهان اسلام به خروش نمی‌آید و حق مسلم خود را از آ‌ن‌ها نمی‌گیرد.

این مسئول بیت‌الحرام را متعلق به همه جوامع اسلام دانست و تاکید کرد: جهان اسلام دستخوش بازیگری‌های سیاسی و سرگرم مسائل حاشیه‌ای شده و اصول مهم و حیاتی فراموش شده است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امیدواریم این وقایع به بیداری جهان اسلام منجر شود افزود: این بیداری باید در جهت رسوا کردن چهره خبیث وهابیت و توطئه‌های آن‌ها و نشان دادن به جهان اسلام باید گام بردارد.

نکونام خاطرنشان کرد: توصیه‌های دولت‌مردان هرکدام به نوبه خود باید جدی‌تر و با عنایت بیشتر صورت گیرد و به این ترتیب دیگر شاهد حوادث این چنینی در حرم عدل الهی نباشیم.

وی هدف شورای اداری را برنامه‌ریزی برای کنگره شهدا در استان دانست و ادامه داد: ۹ روز دیگر کنگره برگزار خواهد شد و این کار بزرگ و عظیمی است که بیش از دو سال است برای برگزاری آن کار شده است.

نماینده‌ ولی‌فقیه کار در زمینه کنگره را همراه با دستاوردهای خوبی عنوان و بیان داشت: با کار جدی در این زمینه وارد مراحل جدیدی شدیم و در این راستا همه استان درگیر کار بوده و روز به روز شاهد حرکت‌های مجدانه برای این مورد هستیم و کار در فضای شهدایی و جهادی در حال پیگیری است.

این مسئول تاکید کرد: اجرای کنگره باید حال و هوای شهید و شهادت به خود گیرد و این حال و هوا در استان هم وارد شده و در جای جای استان رنگ و جلای شهید و شهادت وارد شود و در این مورد باید با جدیت کار شود.

وی ازمسئولین خواست از همین الان فکر و ذکر خود را درگیر کنگره سازند و اضافه کرد: رنگ وجلای کنگره در اصناف، مساجد و دیگر جاهای استان باید نمود بیشتری پیدا کند تا بیشتر به چشم آید.

وی رضایت خانواده‌های شهدا و ادای حق خون شهدا را از مهم‌ترین اهداف کنگره عنوان و بیان داشت: باید توجه شود که این موارد در برگزاری کنگره به خوبی رعایت گردد.


انتهای پیام/۱۰۲۸ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۲۲:۰۹:۵۲

23 Apr 2020