۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۲۴۶۸۸
در شهرستان سامان/

مهم­‌ترين جاذبه شهرستان و سرآمد همه امتيازهاي گردشگري وجود زاينده رود است

فرماندار شهرستان سامان گفت:مهم‌ترين جاذبه شهرستان و سرآمد همه امتيازهاي گردشگري وجود زاينده‌رود است كه توانسته با به وجود آوردن فرصت­‌ها، به عنوان قطب گردشگري استان مطرح شود.
مهم­‌ترين جاذبه شهرستان و سرآمد همه امتيازهاي گردشگري وجود زاينده رود است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما ، سعيد صالحي اردلي در همايش پاك‌سازي رودخانه زاينده‌رود با تبريك دهه امامت و ولايت، افزود: مهم‌­ترين جاذبه شهرستان و سرآمد همه امتيازهاي گردشگري وجود زاينده رود است كه توانسته با به وجود آوردن فرصت­‌ها، به عنوان قطب گردشگري استان مطرح شود.

وي اظهار كرد: در سال جاري سازماندهي و هماهنگي بر نظارت باشگاه قايقراني زاينده‌رود صورت گرفت كه با آموزش ۶۰ نفر و صدور شش مجوز در سطح شهرستان در راستاي درآمدزايي و كارهاي ورزشي اقدام شد.

فرماندار شهرستان سامان خاطرنشان كرد: با وجود گردشگران زيادي در حاشيه زاينده‌رود مي‌طلبد با همكاري ميراث فرهنگي گردشگري، ورزش و جوانان و هلال احمر آموزش در خصوص پيشگيري از حوادث زاينده‌رود و غريق نجات در راستاي تامين امنيت براي گردشگران صورت گيرد.

وي به اهميت حفاظت از زاينده رود تاكيد كرد و افزود: عملي كردن مصوبات شوراي حفاظت از زاينده‌رود در راستاي تامين سلامت مردم ضروري است جنانچه زاينده‌رود تامين‌كننده سلامت، تفريح، تفرج و منبع درآمد اقتصادي مردم است.

مديركل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي چهارمحال و بختياري نيز در اين همايش گفت: همزمان با پنجم مهرماه روز جهاني گردشگري، پاك‌سازي طبيعت در حاشيه زاينده‌رود با عنوان "گردشگري، آب و حفاظت از محيط زيست " برگزارشد.

بهمن عسگري افزود: به مناسبت روز جهاني گردشگري و نواخته شدن زنگ گردشگري در استان، تخفيف در ارائه خدمات گردشگري، هتل‌­ها، بازديدها و موزه‌­ها در راستاي معرفي مكان­‌هاي گردشگري استان انجام شده است.

وي گردشگري را صنعت سفيد عنوان كرد و افزود: در شش ماهه نخست سال استان چهارمحال و بختياري ميزبان هشت ميليون گردشگر بوده است كه اين تعداد در سال گذشته 6 ميليون نفر گردشگر بوده است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۹:۳۸

6 Jan 2020