۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۲۴۶۸۱
امام جمعه بروجن:

بي کفايتي آل سعود عامل اصلي فاجعه منا/حکام عربستان بايد در يک دادگاه صالحه بين المللي محاکمه شوند

امام جمعه بروجن گفت: حکام عربستان بايد در يک دادگاه صالحه بين المللي محاکمه شوند و مسلما نتيجه اين شود که آل سعود ملعون صلاحيت اداره مراسم حج و خانه خدا را ندارند.
بي کفايتي آل سعود عامل اصلي فاجعه منا/حکام عربستان بايد در يک دادگاه صالحه بين المللي محاکمه شوند
به گزارش جهانبین، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در گفتگو با خبرنگار کلار، با بيان اين که حادثه تلخ رحلت حجاج در منا ضايعه اسفناکي براي جهان اسلام بود، اظهار داشت: همان طوري که از تحليل ها بر مي آيد اين فاجعه مسلما از بي کفايتي و سوء مديريت آل سعود ملعون خبر مي دهد.

وي با تاکيد بر اين که متاسفانه آل سعود نتوانست مراسم حج را مديريت کند، افزود: حکام عربستان بايد مسئوليت اين فاجعه مصيبت بار را بپذيرند، عذر خواهي کنند و تمام هزينه هاي جان باختگان حادثه منا را پرداخت نمايند.

حسين نژاديان با اشاره به خبر عبور کاروان سلطنتي و دولتي که موجب مسدود شدن مسيرهاي ورودي شد، تصريح کرد: اين اتفاق موجب شد حجاج مظلوم گرفتار شوند و آن حادثه تلخ رقم بخورد.

امام جمعه بروجن ادامه داد: حکام عربستان بايد در يک دادگاه صالحه بين المللي محاکمه شوند و مسلما نتيجه اين شود که آل سعود ملعون صلاحيت اداره مراسم حج و خانه خدا را ندارند.

حسين نژاديان گفت: مديريت اين سفر بسيار معنوي و جهاني بايد به دست خود کشورهاي اسلامي مديريت شود که بسيار ايده آل خواهد شد.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۵:۵۰

2 Jan 2020