۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۲۴۶۳۶
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در بروجن:

دفاع مقدس دانشگاه انسان‌سازي بود/نحله‌هاي فکري مردم يمن برگرفته از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با بيان اين که دفاع مقدس به تعبيري مظهر تحول و دانشگاه انسان‌سازي بود، تصريح کرد: اگر ما امروز برکت و جايگاهي در سطح جهان داريم به برکت نظام جمهوري اسلامي و در راس همه به برکت دفاع مقدس ماست.
دفاع مقدس دانشگاه انسان‌سازي بود/نحله‌هاي فکري مردم يمن برگرفته از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سردار رضا محمدسليماني در رزمايش گردان‌هاي بيت‌المقدس بروجن اظهار داشت: رزمايش بيت‌المقدس چهار، دوم و سوم مهرماه با رمز محمد رسول الله در سراسر استان چهارمحال و بختياري به جز ناحيه شهرکرد برگزار شد که جمعا ۲۶ گردان مشارکت داشتند.

وي افزود: ۱۳ شهريور سالگرد يک مقاومت مردمي و يک مقاومتي است که از عمق جان ريشه مي‌گيرد و بر اساس آرمان‌هاي اسلام ناب محمدي و از آرمان‌هاي معمار کبير انقلاب اسلامي نشات گرفته که يک ملت توانستند با دستان خالي و متکي به خدا در مقابل يک ائتلاف نانوشته جهاني در مقابل شرق و غرب ايستادگي کنند.

سليماني با اشاره به توطئه‌هاي مختلف در طول ۳۶ سال از انقلاب پربرکت اسلامي اشاره کرد و گفت: ام‌القراي توطئه‌ها، توطئه‌اي بود که تحت عنوان تجاوز هشت ساله رژيم بعث به نيابت از شرق و غرب بر عليه نظام نوخاسته جمهوري اسلامي صورت گرفت.

وي با بيان اين که اين جنگ به تعبيري مظهر تحول و دانشگاه انسان‌سازي بود، تصريح کرد: اگر ما امروز برکت و جايگاهي در سطح جهان داريم به برکت نظام جمهوري اسلامي و در راس همه به برکت دفاع مقدس ماست.

سليماني به تحليل‌هاي مختلفي که نسبت به جنگ تحميلي وجود دارد اشاره کرد و گفت:حضرت امام (ره) در تحليلي مي‌فرمايند: در هر روز ما در جنگ برکتي داشتيم و از آن سود جستيم.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: پس از ۳۶ سال که از انقلاب پربرکت اسلامي مي‌گذرد همه برکاتي که در پرتو جنگ بوجود آمد مشاهده مي‌کنيم.

سليماني با بيان اين که جنگ براي ما مايه برکت و عزت بود ادامه داد: نعمتي که در جنگ نهفته بود شايد در هيچ رويدادي از انقلاب به اين وسعت و شمول نهفته نبود.

وي، مرزهاي ايران را تا مديترانه و آمريکاي لاتين دانست و گفت: ما با يک اشاره مقام معظم رهبري مي‌توانيم براي جهان کفر و تمام دشمنان خطر ايجاد کنيم.

سليماني به تحولات کشور يمن اشاره کرد و افزود: شعار مردم يمن و نحله‌هاي فکري که شکل گرفته همه برگرفته از آرمان‌هاي انقلاب و دفاع مقدس ماست؛ هرجا صداي عزت‌خواهي، ايستادگي و حق‌طلبي در اقصي نقاط جهان وجود دارد برگرفته از نظام جمهوري اسلامي است.

وي افزود: زماني که آمريکا قصد ورود به جنگ را داشت و سعي مي‌کرد حضور خود را به صورت عيان نشان ندهد توسط کشورهايي که جز بلوک شرق بودند سلاح روسي خريداري مي‌کرد و در اختيار صدام قرار مي‌داد.

سليماني با بيان اين که به برکت دفاع مقدس موشکي ساخته‌ايم که بيش از 2 هزار کيلومتر برد دارد، افزود: در نبرد غزه ستاره جنگ ۵۵ روزه موشک‌هاي فجر ايراني بود.

وي گفت: جنگ ما باعث شد بتوانيم بر روي پاي خود بایستيم دانش سلول‌هاي بنيادي، نانو تکنولوژي، پزشکي و مسائل مختلف در پرتو دفاع مقدس بوجود آمد و آيندگان هيچ‌گاه ما را شماتت نخواهند کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با اشاره به حادثه اخير در منا گفت: بي‌کفايتي آل‌سعود منجر به شهادت يک هزار و ۵۵۰ نفر از حجاج مظلوم کشورهاي اسلامي در اين حادثه شد.

سليماني در ادامه با اشاره به برگزاري کنگره بزرگ شهداي استان چهارمحال وبختياري در ۱۵ مهرماه، خاطرنشان کرد: اين رويداد بزرگ فرهنگي در سال‌روز ورود پرخير و برکت مقام معظم رهبري به اين استان رقم خواهد خورد.

وي با بيان اين که ۵۰۰ هزار سند از شهداي استان جمع‌آوري شده است، گفت: در يک قالب هدفمند سيره عملي و نظري شهدا را در کنگره ارائه خواهيم داد.

سليماني همچنين از پوشش رسانه‌اي چند شبکه برون‌مرزي در کنگره شهداي استان خبر داد و گفت: کوچک‌ترين قرآن دست نوشته و طومار ولايت‌مداري مردم استان در هفته آتي توسط ستاد کنگره تقديم مقام معظم رهبري مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۷:۲۵

29 Dec 2019