۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۲۴۵۷۳
فرمانده سپاه بن خبر داد/

بيش از۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بن برگزار مي شود

فرمانده سپاه بن در تشريح برنامه پيش‌بيني‌شده در اين شهرستان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۴۰ ويژه برنامه برگزار خواهد شد.
بيش از۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بن برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز سرهنگ دوم پاسدار سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: در جنگ هشت‌ساله ايران با عراق ۳۰ کشور به‌طور مستقيم با ايران مي‌جنگيدند ولي به برکت مجاهدت‌ها و ايثار شهيدان و رزمندگان اسلام پيروز اين نبرد نابرابر مردم باايمان و هميشه درصحنه ايران بودند و امروز دفاع مقدس سند عظمت ايران اسلامي است.

موسوي افزود: هفته دفاع مقدس همچون نگيني تا هميشه زمان، بر تارک تاريخ حماسه و ايثار و پايداري آزادگان جهان مي‌درخشد.

وي تصريح کرد: فداکاري و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پويايي اسلام و انقلاب اسلامي و بيانگر آمادگي و حفظ قدرت دفاعي ملت قهرمان ايران است.

موسوي خاطر نشان کرد: توجه به دفاع مقدس در تمام طول سال ضرورت دارد چراکه امروز تمام استکبار در مقابل اسلام قد علم کرده است و اين حماسه به طور يقين به عنوان گنجينه‌اي عظيم بايد زنده نگاه داشته شود.

فرمانده سپاه بن افزود: در شرايط کنوني با توجه به تهاجم فرهنگي دشمنان و تلاش استکبار براي از بين بردن ارزشهاي انقلاب اسلامي، انتقال اهداف و آرمان‌هاي دوران دفاع مقدس به نسل جوان بيش از گذشته احساس مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه بيش از ۴۰ عنوان برنامه‌ از جمله غبارروبي گلزار شهدا، ديدار با ائمه جمعه استان، سرکشي از خانواده‌هاي شهدا و غيره نيز در اين شهرستان انجام مي‌شود برخي از مهم‌ترين برنامه‌هاي اين هفته را برشمرد و بيان کرد: برگزاري يادواره شهدا در آستانه هفته دفاع مقدس، رزمايش الي بيت المقدس، جلسات روشنگري، برپايي غرفه نمايشگاهي در محل کنگره شهداي استان، ازجمله برنامه هاي اين هفته است.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۵:۱۵

27 Dec 2019