۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۲۴۵۶۹
جانشين فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ

دفاع مقدس تجربه بزرگ سياسي نظامي و با ارزش ملت ما است

جانشين فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ با بيان اينکه ملت ايران بيدار و آگاه در مقابل فتنه ها ايستاده اند افزود: هر توطئه اي که بخواهد عزت کشورمان را به خطر بيندازد به حول قوه الهي و تدابير و منويات حضرت امام خامنه اي (مد ظله العالي) و با پشتوانه مردم عزيز و با تاسي از تجربيات 8 سال دفاع مقدس خنثي خواهد شد.
دفاع مقدس تجربه بزرگ سياسي نظامي و با ارزش ملت ما است
به گزارش جهانبین، جانشين فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر، با بيان اينکه دفاع مقدس حادثه اي عظيم در کشور جمهوري اسلامي ايران بود که برکات و نتايج بزرگي را در پي داشت گفت: رويدادي که هيچگاه از ذهن مردم، خانواده معظم و معزز شهدا، رزمندگان و ايثارگران پاک نخواهد شد.

سرگرد پاسدار مسلم طاهري افزود: دفاع مقدس تجربه بزرگ سياسي، نظامي و با ارزش ملت ما است.

طاهري در ادامه تصريح کرد: در اين سالها ما به دستاوردهاي بزرگ سياسي و اجتماعي که تماما از برکات 8 سال دفاع مقدس مي باشد رسيديم.

وي بيان داشت: انقلاب اسلامي ايران با 8 سال دفاع مقدس تثبيت و ماندگار شد.

جانشين فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: فداکاري مردم در 8 سال دفاع مقدس توانست نظام الهي متکي به تفکر ايمان و تقواي الهي را تحکيم ببخشد و ملت ايران را به کمال رساند.

سرگرد پاسدار مسلم طاهري در ادامه به جنگ فرهنگي دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: امروز کشور درگير يک جنگ فرهنگي است که اگر بتوانيم مدل 8 سال دفاع مقدس را براي جنگ امروز طراحي و عملي کنيم پيروز مي شويم و ملت ما اجازه نفوذ سياسي و فرهنگي را به دشمنان و مستکبران نخواهد داد.

سرگرد طاهري با بيان اينکه ملت ايران بيدار و آگاه در مقابل فتنه ها ايستاده اند افزود: هر توطئه اي که بخواهد عزت کشورمان را به خطر بيندازد به حول قوه الهي و تدابير و منويات حضرت امام خامنه اي (مد ظله العالي) و با پشتوانه مردم عزيز و با تاسي از تجربيات 8 سال دفاع مقدس خنثي خواهد شد.
انتهاي پيام1020ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۶:۵۰

27 Jan 2020