۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۲۴۵۵۰
رئيس کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بن خبر داد:

کمک ۲۰ ميليون ريالي خير نيکوکار روستاي نمونه ايثارگري کشور

رئيس کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بن گفت: خير نيکوکار روستاي نمونه ايثارگري کشور مبلغ ۲۰ ميليون ريال به دانش‌آموزان تحت حمايت و بي‌بضاغت اهدا نمود.
کمک ۲۰ ميليون ريالي خير نيکوکار روستاي نمونه ايثارگري کشور
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، دو خير نيکو کار در روستاي نمونه ايثارگري کشور؛ روستاي شيخ شبان شهرستان بن؛ مبلغ ۲۰ميليون ريال لوازم التحرير جهت حمايت از دانش‌آموزان تحت حمايت و بي‌بضاعت اهدا کردند.

اين دو خير زن و مرد که تمايلي از برده شدن نامشان نداشتند اظهار کردند: کليه لوازم‌التحرير اهدايي از سوي آن‌ها که شامل دوازده مورد اقلام لوازم‌التحرير است ظرف ۴۸ ساعت به دست اين دانش‌آموزان خواهد رسيد.

ابراهيم بهداروند رئيس کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: جشن نيکوکاري صرف‌نظر از هدايايي که طي آن جمع‌آوري مي‌شود به لحاظ معنوي، اجتماعي و فرهنگي داراي کارکردهاي ويژه‌اي است که از جمله آن‌ها مي‌توان به گسترش و تقويت هرچه بيشتر فرهنگ احسان و انفاق، کمک به همنوع و انسجام اجتماعي اشاره کرد.

وي افزود: نوع دوستي و کمک به هم نوع از ديدگاه آيين الهي و جهاني اسلام امري ذاتي و فطري است؛ در واقع خداوند متعال تمايل به کمک کردن به هم‌نوعان را به صورت يک شناخت در قلب هر بشري الهام کرده است و عمل نيکوکاري به صورت نور الهي در قلب و سرشت انسان وجود دارد.

بهداروند خاطرنشان کرد: مرکز نيکوکاري امامزاده سيدبهاءالدين محمد با مراجعات خيرين و نيکوکاران از سراسر کشور از جمله اصفهان، تهران، شيراز و همدان مواجه گرديد.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۱:۲۵

16 Jan 2020