۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۲۴۵۴۵
ديدار مدير کل ثبت اسناد و املاک با فرماندار شهرستان فارسان

تعيین تکليف 25 هزار پرونده در استان چهارمحال و بختياري

مدير کل ثبت اسناد و املاک استان در سفر به فارسان گفت: استان چهار محال و بختياري در سال گذشته با سند تعيین تکليف 25 هزار پرونده جزء استان‌هاي برتر و اول کشور شد.
تعيین تکليف 25 هزار پرونده در استان چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد محمود  بهرسي در ادامه از صدور 95 درصدي از سند مالکيت اراضي منبع ملي استان نيز خبر داد و گفت: هيچ‌گونه پرونده‌اي در اين خصوص وجود ندارد و به همه رسيد گي شده است.

وي همچنين در ادامه افزود: در شهرستان فارسان بيش از 6 هزار پرونده وجود دارد که تاکنون به 4 هزار و 500 پرونده آن رسيدگي شده است.

فرماندار فارسان نيز در سخناني ضمن عرض خيرمقدم و خوش‌آمدگويي از اين اقدام مدير کل ثبت اسناد و املاک بسيار خشنود و کمال تقدير و تشکر را بعمل آورد و قول مساعدت و همکاري داد تا بتوان با همکاري يکديگر رضايتمندي هرچه بيشتر مردم جلب شود.

فيروز احمدي در ادامه از مشکلاتي که في‌مابين ادارات راه و شهرسازي و منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان که در واگذاري زمين مسکوني به شهروندان فارسان و جونقان  بوجود آماده ابراز نارضايتي کردند و  گفت از هرگونه اقدامي که بتواند در راستاي حل اين موضوع  کمک کند صميمانه استقبال خواهد کرد.

گفتني است در حاشيه اين ديدار مدير کل ثبت اسناد و املاک استان از واحد ثبتي فارسان بازديد و از تلاش و زحمات همکاران تشکر و قدرداني نمود.
 
انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۱:۲۶

7 Jan 2020