۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۲۴۵۲۱
معاون سازمان پدافند غيرعامل کشور:

اقتصاد مقاومتي، ايستادگي، دستيابي به علم پيشرفته، خواسته شهدا از نيروهاي انقلابي است

معاون سازمان پدافند غيرعامل کشور گفت: اقتصاد مقاومتي، حفظ روحيه انقلابي، ايستادگي، دستيابي به علم پيشرفته؛ خواسته‌هاي شهدا از نيروهاي انقلابي است.
اقتصاد مقاومتي، ايستادگي، دستيابي به علم پيشرفته، خواسته شهدا از نيروهاي انقلابي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، سردار غلامعلي حيدري معاون سازمان پدافند غيرعامل کشور در يادواره ۴۰۰ شهيد شهرستان بن گفت: شهرستان بن با وجود سه درصد از جمعيت استان چهارمحال و بختياري هفده درصد شهداي اين استان را تشکيل مي‌دهد و با تقديم نمودن بيش از ۴۰۰شهيد در هشت سال دفاع مقدس دين خود را به انقلاب اسلامي ادا کرده است.

وي با اشاره به صحبت‌هاي اخير امام خامنه‌اي در ديدار با مردم استان اشاره کرد و تصريح کرد: حضرت امام خامنه‌اي مدظله‌العالي در ديدار اخير خود به نکات برجسته‌اي اشاره نمودند؛ همان‌گونه که حضرت آقا اشاره نمودند تا زماني که مستحکم و مقتدارنه و با وحدت دروني بايستيم دشمن دست از سرمان برمي‌دارد.

حيدري اقتصاد مقاومتي، دستيابي به علم پيشرفته و حفظ روحيه انقلابي را سه رکن اساسي و خواسته شهدا از ما دانست و افزود: شهدا در قبال ايثارگري‌ها و جان‌فشاني‌هاي خود انتظاراتي دارند که در صحبت‌هاي اخير مقام معظم رهبري نيز به آن‌ها اشاره شده است و با اين سه رکن هيچ‌گاه دشمن به خود اجازه دخالت در امور ما و يا حمله کردن به ما را نخواهد داشت.

وي به فداکاري شهدا اشاره کرد و گفت: در کتب دبستاني ما شاهد فداکاري امثال ريز علي بوده‌ايم که يک قطار را نجات داده اما در هشت سال دفاع مقدس امثال درياقلي سوراني يانچشمه‌اي حضور داشتند که يک کشور را نجات دادند و با آوردن در کتب ابتدايي درس‌هاي بزرگي کودکان و نوجوانان ما مي‌گيرند.

حيدري به رشادت‌هاي درياقلي‌ها اشاره کرد و گفت: در هشت سال دفاع مقدس درياقلي‌هاي بسياري وجود داشتند که هر کدام با ازخودگذشتي در برابر دشمن ايستادند.

معاون سازمان پدافند غيرعامل کشور خاطرنشان کرد: دريادل و انسان شجاعي هم‌چون درياقلي سوراني مانع عبور دشمن از بهمن‌شير به آبادان شد و نام او در تاريخ ماندگار است و يکي از افتخارات شهرستان بن است؛ شهيد درياقلي سوراني يانچشمه‌اي از حيثيت ايران دفاع کرد و جاودانه شد.

حيدري به ضرورت آگاهي نسل دوم و سوم از هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: جوانان ما با مطالعه هشت سال دفاع مقدس و آگاهي يافتن از سيره شهدا راه آنان را ادامه خواهند داد و تا زماني که روحيه انقلابي و شهدايي در ميان ما زنده باشد دشمن هميشه مغلوب و شکست خورده است.

معاون سازمان پدافند غيرعامل کشور به عدم حضور نيروهاي انقلابي در جنگ جهاني دوم اشاره کرد و يادوآور شد: با وجود اعلام بي‌طرفي ايران در جنگ جهاني دوم بازهم شاهد تصرفات بسياري از شمال و جنوب کشور بوديم به طوري که جمعيت ايران از بيست ميليون نفر به ده ميليون نفر کاهش يافت و علت آن چيزي جز غارت‌گري‌هاي بيگانگان و گرسنه ماندن مردم نبود.

حيدري افزود: در هشت سال دفاع مقدس با رهبري مقتدرانه حضرت امام (ره) و رشادت‌هاي شهداي بزرگوارمان نه تنها ذره‌اي از خاک ايران به تصرف دشمن در نيامد بلکه شش سال و نيم از جنگ به مديريت ايران بود و دشمن کاري از پيش نمي‌برد.

معاون سازمان پدافند غير عامل کشور گفت: اقتصاد مقاومتي و رساندن توليدات داخلي به حداکثر خود و روي پاي خود ايستادن دومين خواسته شهدا از ما است؛ توليد حداکثري خواسته شهدا است اگر ما بر روي پاهاي خودمان بايستيم تحريم معنايي ندارد چراکه نيازمند کالاهاي دشمنان نيستيم.

حيدري ياداور شد: دست‌يابي به علوم پيشرفته نيز موجب مي‌شود ما بيش از پيش بر روي پاي خود ايستاده و تحريم‌ها هيچ نقشي بر زندگي ما نداشته باشد.

حيدري به استراتژي‌هاي دشمنان اشاره کرد و گفت: جنگ نيابتي يکي از استراتژي‌هاي دشمن بوده چرا که خود جرات حمله مستقيم را نداشته و جنگ‌ها نيابتي را به راه مي‌اندازند.

وي به جنگ ايدئولوژي با جبهه مقاومت جمهوري اسلامي ايران اشاره کرد و گفت: ايران اسلامي ترويج گر اسلام ناب محمدي (ص) است و آمريکا ترويج گر تفکر تکفيري و کودک‌سوزي است.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۱:۳۹

27 Dec 2019