۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۲۴۵۰۶
يادگار 8 سال دفاع مقدس;

مي ميرم ولي ذلت نمي پذيرم شعار شهدا بود

يادگار 8 سال دفاع مقدس گفت:شهدا با جانفشاني خود دست به كار بزرگي زدند كه دشمنان انقلاب را براي هميشه دستشان را از اين مرز و بوم قطع کردند و اين همان شعار مي ميرم ولي ذلت نمي پذيرم است که بر زبان شير مردانمان در هشت سال دفاع مقدس جاري بود.
مي ميرم ولي ذلت نمي پذيرم شعار شهدا بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام والمسلمین  دکترجعفري يادگار ۸ سال دفاع مقدس در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و همچنين تقدير از برگزار کنندگان اين برنامه از حضور شرکت کنندگان در مراسم تشکر کردو گفت : شهدا، پرچمداران هدايت جامعه اسلامي هستندوعزت، اقتدار، استقلال، پيشرفت و امنيت امروز کشور ما مرهون خون شهيدان و مديون صبر و استقامت خانواده‌هاي معظم شهدا مي باشد .

جعفري در ادامه بيان کرد : روز بزرگداشت شهدا در واقع روز ارج نهادن به مقام عظماي شهيدان ايران اسلامي و گراميداشت ياد و نام و مقام و منزلت شهدا ست در واقع روز تجليل از ايثار ملتي است که در راه هدف مقدس، تحقق اسلام ناب محمدي(ص)، عزت، امنيت، استقلال و آزادي از جان خويش گذشتندواکنون امروز ما ازخانواده هاي شهداء به عنوان يادگاران آنان ياد مي کنيم تا با رسيدگي به مسائل و مشکلات آنان بتوانيم تا حدودي دين خود را به شهداء عزيزمان ادا کنيم.

اين يادگار ۸ سال دفاع مقدس در ادامه بيان کرد : سست ايمانهاي هستند که نيت شان کنار گذاشتن پپام روشن و الهي امام راحل (ره) است چرا ؟ چرا گذشته هايشان را فراموش کردند روزهاي که ما هيچ نداشتيم . روزهاي که جهان صدام را قدرتمند ترين کشور منطقه کرده بود .در آن حال امام فرمودند که آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند و امروز که به واسطه خون و عزت وشرف شهدا عزتمند و قدرتمند هستيم نيز امريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند.


وي اظهارکرد : امروز الحمدالله به برکت حماسه شير مردانمان در هشت سال دفاع مقدس نيرو هاي هوا فضاي ما به عنوان يک قدرت باز دارنده مي تواند هرکجا که بتواند مقابله به مثل کند ، امروز نيروي درياي ما اگر بخواهد مي تواند خليج فارس را کنترل کند و خليج فارس و درياي عمان را گورستان ناو هاي آمريکاي ، انگليس و اسرائيلي کند .

دکتر جعفي گفت:دشمنان ما در دنيا بدانند که امروز کشور اسلامي ايران در مقابلشان هيچگونه حراسي ندارد چرا که همانطور که امام مان فرموده بودند"ما خدا را داريم "شهدا نيز با همين نيت در مقابل دشمن دفاع مي کردند ودر برابر کلوله هاي دشمن ايستادند .

مسئول سابق نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه شهركرد با بيان اينکه شهدا با جانفشاني خود دست به كار بزرگي زدند كه دشمنان انقلاب را براي هميشه دستشان را از اين مرز و بوم قطع کردند و اين همان شعار مي ميرم ولي ذلت نمي پذيرم است که بر زبان شير مردانمان در هشت سال دفاع مقدس جاري بود افزود : امروزملت ايران بخصوص مسوولان و خانواده هاي معظم شهدا وظيفه دارند تا فرهنگ ايثارو شهادت را ترويج دهند و با حفظ خاطرها، نامه ها و وصيت شهدا، راه آنان را ادامه دهيم.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۲:۲۱

5 Jan 2020