۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۲۴۴۷۹
امام جمعه بن:

نياز به فلسفه بافي نيست در جامعه فعلي ما نيازمند تفکر بسيجي هستيم

امام جمعه بن گفت: تفکر بسيجي يعني اخلاص و براي خدا کار کردن، براي خداکار کردن سخت شده است؛ هدف از آفرينش نيز همين است، ما در دنيا عيار اخلاص خود را محک مي زنيم و از دنيا مي رويم.
نياز به فلسفه بافي نيست در جامعه فعلي ما نيازمند تفکر بسيجي هستيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه بن در جمع بسيجيان اين شهرستان به بيانات مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: امام خامنه اي به خوبي نقش بسيج را در بيانات خود ترسيم نمودند و راه را براي ما نشان داده اند که به گزيده اي از بيانات ايشان اشاره مي کنم.

وي تصريح کرد: " انكار بسيج، انكار بزرگترين ضرورت و مصلحت براي كشور است، اگر بسيج در دوران پس از جنگ نبود و اگر امروز هم نباشد، كميت اين انقلاب و اين نظام و همه حركت هاي سازنده اين كشور لنگ است؛ انكار بسيج و بي‌احترامي به آن يا نابخردانه است يا خائنانه است؛ تا وقتي كه اين كشور و اين ملت به امنيت احتياج دارد، به نيروهاي بسيج، به انگيزه بسيح به سازماندهي بسيجي و به عشق و ايمان بسيجي احتياج است؛ فرزندان بسيحي‌ام با حضور خود در هر صحنه‌اي كه لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منكوب سازند. امام خامنه اي مدظله العالي"

غضنفري گفت: در حال حاضر نياز به فلسفه بافي نيست در جامعه فعلي ما نيازمند تفکر بسيجي هستيم.

وي با بيان اينکه تفکر بسيجي بايد در جامعه جاري شود افزود: بسيجي يک تفکر است يک نگاه به جهان هستي است، اگر در اقشار مختلف تفکر بسيجي شکل بگيرد بسياري از مسائل و مشتکلات حل مي شود.

غضنفري خاطر نشان کرد: هشت سال دفاع مقدس با تفکر و روحيه بسيجي اداره شد و دشمن نيز تلاتش بسياري مي کند تا به تفکر بسيجي آسيب وارد کرده و اينتفکر را از بين ببرد.

وي گفت: امام جمعه بن گفت: تفکر بسيجي يعني اخلاص و براي خدا کار کردن، براي خداکار کردن سخت شده است؛ هدف از آفرينش نيز همين است، ما در دنيا عيار اخلاص خود را محک مي زنيم و از دنيا مي رويم.

امام جمعه بن تاکيد کرد: مجمع فرصت بسيار مناسب براي استفاده از ظرفبت نخبگان شهرستاني است تا مشکلات و گرفتاري هاي عرصه هاي مختلف جمع آوري کرده و طرح و برنامه ريخته شود.

وي يادور شد: جامعه ما، جامعه متدين است چراکه در برخي مراسمات ما انواع معصيت ها صورت گرفته و به راحتي از آن ها عبور مي کنيم.

امام جمعه بن هدف از تحريم هاي اقتصادي را گرفتن هويت ايران اسلامي و انقلاب دانست و افزود: مجمع بسيار مهم است نبايد دسته کم گرفته شود جامعه سيج بايد پاي کار بوده تا مشکلات شهر و روستاها برطرف شود.

وي افزود: شاکله تحريم ها همچنان باقي است و با توافقات نيز پابرجاست چراکه هدف فلج کردن اقتصاد کشور بوده و مانيز بايد براي مقابله با اين تهديد اقتصاد مقاومتي را اجرايي مي کنيم و گفتمان سازي براي اقتصاد مقاومتي بايد شکل بگيرد.

غضنفري گفت: وظيفه ما کاملا مشخص است تفکر بسيجي اگر در جامعه حاکم شود رشد مضاعف خواهد شد مسئوليت پذيري يکي از ديگر تفکرات بسيجي است که نسبت به دور اطراف بي تفاوت نباشيم.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۸:۰۸

31 Jan 2020