۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۲۴۴۶۵

پوستر تمثال ۴۰۰ شهيد شهرستان بن رونمايي مي‌شود

رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان بن از رونمايي پوستر ۴۰۰ شهيد شهرستان بن در يادواره شهداي اين شهرستان خبر داد.
پوستر تمثال ۴۰۰ شهيد شهرستان بن رونمايي مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، اسماعيل اسماعيلي رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر با اعلام اين خبر گفت: همزمان با اولين يادواره شهداي شهرستان بن، پوستر تمثال ۴۰۰ شهيد گلگون کفن شهرستان در يادواره شهداي اين شهرستان رونمايي خواهد شد.

وي با بيان اينکه اين شهرستان با تقديم بيش از ۴۰۰ شهيد به قطب ايثار و شهادت شهرت يافته است، افزود: اين شهرستان بيش از يک پنجم شهداي استان را در دل خود جاي داده است.

اسماعيلي تصريح کرد: شهرستان بن در حوزه ايثار و شهادت شاخصه‌هاي بسياري دارد که زبان زد خاص و عام است که از جمله آن‌ها را مي‌توان به روستاي شيخ شبان روستاي نمونه ايثارگري کشور، روستاي يانچشمه زادگاه شهيد درياقلي سوراني ناجي آبادان اشاره کرد.

رييس بنياد بن ادامه داد: در شهر وردنجان مادري زندگي مي‌کند که با عنوان کوه اسقامت شهرت دارد و هفت تن از محارم وي به شهادت رسيده‌اند و همچنين اينکه اولين اسير عراقي در روستاي لارک در اين شهرستان به اسارت گرفته شده است.

اسماعيلي تصريح کرد: تنها بانوي بني که ۸ سال دفاع مقدس در جبهه‌هاي حق عليه باطل حضور داشت و به درجه جانبازي نائل آمد اهل شهر بن است که در آرامستان مجاور گلزار شهداي بن مدفون است.

وي اظهار کرد: مردم شريف شهرستان بن با اين تعداد شهيد، جانباز و ايثارگر دين خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند و همواره در عمل پشتيباني خود را از ولي‌فقيه اعلام کرده‌اند.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۱:۲۰

28 Dec 2019