۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۲۴۳۸۱
دبیر اجرایی بنیاد غدیر چهارمحال و بختیاری:

برگزاری اولین فراخوان تولید محتوا(پاورپوینت) «غدیر، تجلی ولایت و امامت»

دبیر اجرایی بنیاد غدیر چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین فراخوان تولید محتوا(پاورپوینت) با موضوع «غدیر، تجلی ولایت و امامت» در دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.
برگزاری اولین فراخوان تولید محتوا(پاورپوینت) «غدیر، تجلی ولایت و امامت»
علی گرجی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به اینکه غدیر، سرچشمه جوشانی از حیات برای بشریت در همه‌ی اعصار است گفت: این فراخوان به منظور تبیین حقیقت غدیر در یازده محور شامل : غدیر محور وحدت امت اسلامي، غدیر مضمون تعالی‌بخش برای همه‌ی بشریت، همدلی و همزبانی حاکمیت و مردم در سیره علوی، ولايت فقيه استمرار غدير در عصر غيبت، انگيزه دشمنان اسلام از هجمه به جايگاه رفيع ولايت‌و رهبري، غدير، ولايت، بيداري اسلامي، سبك زندگي در مكتب تربيتي امير مؤمنان علي(ع)، امام خميني(ره) احياگر فرهنگ غدير در عصر حاضر، تبيين نقش زنان در ترويج فرهنگ غدير، انحراف از غدير، بزرگترين خيانت به بشريت و تلاش‌هاي ائمه معصومين(عليهم السلام) و علماي اسلام در تثبيت غديرولايت در تاريخ اسلام در سه سطح آثار در سه سطح دانش آموز، دانشجو و آزاد(اساتید، کارمندان، فرهنگیان و...) مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

گرجی غنای محتوا و جذابیت فنی شامل چینش مطالب و اسلایدها، استفاده از افکت‌های ویژه و درج فایل‌های صوتی و تصویری را از محورهای ارزیابی این فراخوان عنوان کرد و افزود: ذكر دقيق منابع استفاده شده برای داوری آثار رسیده به دبیرخانه فراخوان ضرورت دارد.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان چهارمحال و بختیاری آخرین‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه را پانزدهم مهرماه سالروز ورود تاریخی مقام معظم رهبری به استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد و تصریح کرد: داوری آثار در دهه سوم مهرماه انجام می‌شود.

به گفته وی شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق رایانامه qadirshahrekord@yahoo.com یا در قالب لوح فشرده به آدرس پستی شهرکرد- دروازه سامان- مجتمع ادارات- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی- دفتر بنیاد غدیراستان ارسال کنند.

گرجی ادامه داد: شرکت‌کننده می‌بایست مشخصات کامل(نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کد ملی، تاریخ تولد) خود را در آخرین اسلاید پاورپوینت درج کند.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان چهارمحال و بختیاری در بخش پایانی سخنانش گفت: به ۱۸ پاورپوینت برگزیده در هر سطح ۶ اثر به یمن ۱۸ ذی‌الحجه(عید سعید غدیرخم) هدایای نفیسی اهداء خواهد شد.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن دبیرخانه فراخوان ۳۲۲۴۴۰۱۰-۰۳۸ تماس حاصل فرمایند.




انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۴:۰۸

1 Jan 2020