:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> نصب يک دستگاه پل عابر پياده در نقطه پرحادثه سورشجان – مصطفي آباد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۲۴۳۶۱
سرپرست راه و شهر سازي شهرستان شهركرد:

نصب يک دستگاه پل عابر پياده در نقطه پرحادثه سورشجان – مصطفي آباد

سرپرست راه و شهر سازي شهرستان شهركرد از نصب پل عابر پياده در محور سورشجان - فارسان با اعتباري بالغ بر ۲۱۰ ميليون تومان خبر داد.
نصب يک دستگاه پل عابر پياده در نقطه پرحادثه سورشجان – مصطفي آباد
به گزارش جهانبین نیوز ، عليرضا مالكي گفت: نصب اين پل هوايي بر روي اين مسير پر ترافيک در محل نقطه پرحادثه انجام شده است.

وي به تشريح مشخصات فني اين پل پرداخت و افزود : پل مذكور به طول ۴۰ متر و ارتفاع ۵ متر و با اعتباري بالغ بر ۲۱۰ ميليون تومان در اين مسير نصب شده است.

وي با بيا اينكه اين پل در مدت ۲ ماه احداث شده است ادامه داد: پس از بررسي‌هاي انجام شده و پيگيري‌هاي صورت گرفته مقرر شد يك پل عابر پياده در اين محور نصب شود.

مالكي افزود: اين پروژه در غالب پروژه هاي سازمان حمل و نقل جاده اي اداره كل راه و شهرسازي استان با هدف ارتقاي ايمني جاده و عابران پياده انجام گرفته است.

سرپرست اداره راه و شهرسازي شهركرد خاطرنشان كرد: با بهره برداري از اين پل هوايي عابرين پياده كه قصد عبور از جاده در اين محل را دارند با ايمني كامل در سلامت خواهند بود كه در اين راستا دانش آموزان اين منطقه استفاده خوبي خواهند برد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۲:۰۵

28 Dec 2019