۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۲۴۳۲۹
بخشدار مرکزی شهرستان شهرکرد:

ضرورت استفاده از کمک های مردمی در تجهیز کتابخانه ها

بخشدار مرکزی شهرستان شهرکرد گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین نسل جوان ضرورت دارد و لازم است همه متولیان این امر در این راستا تلاش بیشتری را داشته باشند
ضرورت استفاده از کمک های مردمی در تجهیز کتابخانه ها
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، مهدی کریم زاده در نشست عمومی کتاب خانه ها اظهار کرد: لازم است برای فراهم کردن تجهیزات کتاب خانه ها از کمک های مردمی نیز استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه حلقه های کتاب خوانی مسئله مهمی است که باید در همه شهر ها اجرا شود تصریح کرد: متاسفانه در شهر هفشجان حلقه های کتاب خوانی جزء دستور کار قرار نگرفت.

کریم زاده ادامه داد: افرادی که اهل مطالعه هستند باید دیگران را نیز جذب کتاب خواندن بکننند و مشوقی برای همه جوانان باشند.

وی با اشاره به اینکه لازم است از ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف یک شهر به خوبی استفاده کرد بیان داشت: لازم است از پتانسیل های مختلف کتاب خوانی نهایت استفاده را برد.

کریم زاده با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: از ۳۱ شهریور ماه تا ۶ مهر ماه نمایشگاه کتاب با هدف آشنایی با جهاد و شهادت در کتاب خانه مفتح هفشجان برگزار خواهد شد

وی عنوان کرد: فضا سازی نمایشگاه کتاب در هفشجان باید با تجهیزات و لوازم جنگ و شهادت صورت گیرد تا جوانان را نیز با این دیدگاه آشنا کرد.

وی تاکید کرد: کتاب خواندن یکی از مهم ترین ظرفیت ها برای پر کردن اوقات فراغت است و هفته کتاب و کتاب خوانی بهترین زمان برای جذب دانش آموزان و دانشجویان برای عضویت در کتاب خانه ها می باشد.


انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۶:۱۸

26 Jan 2020