۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۲۴۱۱۲
معاون اجرايي سپاه قمر بني هاشم(ع)استان:

اگرهاي قبل از انتخابات، کليد فتنه گري است/ فتنه در وهله اول ا فضاي مجازي شروع مي شود

معاون اجرايي سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع)استان گفت: دستمايه و راه آغاز فتنه گري فتنه گران در انتخابات آينده، اگرهاي غيرکارشناسي آنان است و مردم بايد در خصوص اين نقشه ها بصيرت کافي داشته باشند.
اگرهاي قبل از انتخابات، کليد فتنه گري است/ فتنه در وهله اول ا فضاي مجازي شروع مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، عبدالمحمد سعيدی در جمع خبرنگاران استان با توصيه خبرنگاران به پرداختن به خبرهاي صادقانه و پرهيز از جنجال افکني بين دولت و مردم گفت: امروز، کساني که استارت فتنه گري را زده اند با تضعيف شوراي نگهبان و کم رنگ شدن اين نهاد مورد اهميت در نظام نقشه هاي نختلفي در سر دارند.

وي ، بهانه هاي فتنه گران احتمالي آينده را صحت انتخابات و دستمايه آن ها را اگرهاي فتنه گران عنوان داشت وو ادامه داد: رسانه هاي کشور در خصوص تبيين و آگاه سازي نقشه هاي اين گروه ها نقش ويژه و حياتي دارند.

سعيدي اظهارداشت: فضاي مجازي به عنوان يکي از راه هاي نفوذ فتنه گران و اختلال در برنامه هاي بلندمدت نظام بايستي تحت کنترل مذهبيون و افراد مومن قرار گيرد تا از بروز و ظهور نقشه هاي شوم آنان مصون باشد.

وي خطاب افزود: وظيفه خبرنگاران، ايجاد  يک جريان فکري به نفع نظام و رهبري است و اين گروه موثر با راستي و صداقت در محتواي توليدي خود مي توانند ياري گر بزرگ نظام اسلامي باشند.


معاون اجرايي سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع)استان برگزاري کنگره ها و يادواره هاي شهيدان را راهي براي تحکيم و تقويت اين نظام خواند و گفت: اگر پيوند مناسب و خوبي بين شهدا، دفاع مقدس، مساله هسته اي و انتخابات ها وجود داشته باشد به بهترين نحو مي توان برکات نظام اسلامي را به منصه ظهور نشاند.


انتهاي پيام1020ج /510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۷:۵۰

25 Jan 2020