کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اجرايي سپاه قمر بني هاشم(ع)استان:

اگرهاي قبل از انتخابات، کليد فتنه گري است/ فتنه در وهله اول ا فضاي مجازي شروع مي شود

1 شهريور 1394 ساعت 8:08

معاون اجرايي سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع)استان گفت: دستمايه و راه آغاز فتنه گري فتنه گران در انتخابات آينده، اگرهاي غيرکارشناسي آنان است و مردم بايد در خصوص اين نقشه ها بصيرت کافي داشته باشند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، عبدالمحمد سعيدی در جمع خبرنگاران استان با توصيه خبرنگاران به پرداختن به خبرهاي صادقانه و پرهيز از جنجال افکني بين دولت و مردم گفت: امروز، کساني که استارت فتنه گري را زده اند با تضعيف شوراي نگهبان و کم رنگ شدن اين نهاد مورد اهميت در نظام نقشه هاي نختلفي در سر دارند.

وي ، بهانه هاي فتنه گران احتمالي آينده را صحت انتخابات و دستمايه آن ها را اگرهاي فتنه گران عنوان داشت وو ادامه داد: رسانه هاي کشور در خصوص تبيين و آگاه سازي نقشه هاي اين گروه ها نقش ويژه و حياتي دارند.

سعيدي اظهارداشت: فضاي مجازي به عنوان يکي از راه هاي نفوذ فتنه گران و اختلال در برنامه هاي بلندمدت نظام بايستي تحت کنترل مذهبيون و افراد مومن قرار گيرد تا از بروز و ظهور نقشه هاي شوم آنان مصون باشد.

وي خطاب افزود: وظيفه خبرنگاران، ايجاد  يک جريان فکري به نفع نظام و رهبري است و اين گروه موثر با راستي و صداقت در محتواي توليدي خود مي توانند ياري گر بزرگ نظام اسلامي باشند.


معاون اجرايي سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع)استان برگزاري کنگره ها و يادواره هاي شهيدان را راهي براي تحکيم و تقويت اين نظام خواند و گفت: اگر پيوند مناسب و خوبي بين شهدا، دفاع مقدس، مساله هسته اي و انتخابات ها وجود داشته باشد به بهترين نحو مي توان برکات نظام اسلامي را به منصه ظهور نشاند.


انتهاي پيام1020ج /510ب


کد مطلب: 24112

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24112/اگرهاي-قبل-انتخابات-کليد-فتنه-گري-وهله-اول-ا-فضاي-مجازي-شروع-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir