۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۲۴۰۲۱
معاون فرهنگي، دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد:

مدال طلاي واليبال دانشگاه آزاد به دختران گلستاني رسيد/ شهرکرد نايب قهرمان شد

تيم استان گلستان، مدال طلاي مسابقات واليبال دختران دسته ۳ دانشگاه آزاد اسلامي را به خود اختصاص داد.
مدال طلاي واليبال دانشگاه آزاد به دختران گلستاني رسيد/ شهرکرد نايب قهرمان شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، دکتر محمد خسروي افزود مراسم اختتاميه مسابقات دسته ۳ واليبال دختران دانشگاه آزاد اسلامي با حضور محمدرضا پهلوان مدير کل ورزش‌ قهرماني و همگاني دانشگاه آزاد، دکتر عبدالله قاسمي پيربلوطي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد و ديگر مسئولان استاني برگزار شد.

به گفته وي : بازي فينال اين دوره از مسابقات تيم گلستان با شکست تيم شهرکرد موفق شد عنوان قهرماني اين دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

وي اظهار کرد: در اين دوره از مسابقات در بازي رده‌بندي تيم‌هاي کردستان و مرکزي به مصاف هم رفتند که در نتيجه تيم کردستان دو بر صفر مرکزي را شکست داد و عنوان سومي مسابقات را از آن خود کرد.

وي خاطرنشان کرد: پس از راي‌گيري و اعلام نظر داوران تيم واليبال دختران شهرکرد موفق به دريافت کاپ اخلاق دسته ۳ مسابقات هم شد.وي اظهار کرد: در اين دوره از مسابقات در بازي رده‌بندي تيم‌هاي کردستان و مرکزي به مصاف هم رفتند که در نتيجه تيم کردستان دو بر صفر مرکزي را شکست داد و عنوان سومي مسابقات را از آن خود کرد.

خسروي افزود: پس از راي‌گيري و اعلام نظر داوران تيم واليبال دختران شهرکرد موفق به دريافت کاپ اخلاق دسته ۳ مسابقات هم شد.

شوقيان نماينده معاونت ورزش دانشگاه آزاد هم در حاشيه برگزاري مراسم اختتاميه با قدرداني و تشکر از عوامل اجرايي اين دوره از رقابت‌ها گفت: اجراي صحيح مقررات و رعايت حقوق شرکت‌کنندگان و دست‌اندرکاران اجرايي مسابقات و ايجاد فضايي مناسب و مطلوب براي انجام رقابت‌هاي ورزشي در اين دوره بسيار چشمگير بود.

گفتنی است: مسابقات واليبال دسته ۳ دانشجويان دختر دانشگاه آزاد به مدت ۵ روز با حضور ۸ استان در مجموعه ورزشي واحد شهرکرد برگزار شد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۵:۴۷

27 Dec 2019