۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۲۴۰۰۵
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل:

مقاومت اسلامي يعني تمام مشتها يکي شدن در برابر کفر

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل گفت:مقاومت اسلامي يعني تمام مشتها يکي شدن در برابر کفرکه اين حرکت نشان دهنده قدرت اسلام است.
مقاومت اسلامي يعني تمام مشتها يکي شدن در برابر کفر
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه با اشاره به ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامي، اظهار داشت: در اين روز حزب الله لبنان با اراده قوي خود در مقابل آمريکا و رژيم صهيونيستي به پيروزي رسيد.

همتي افزود: مقاومت اسلامي مردم لبنان از جهات زيادي يادآور مقاومت اسلامي مردم مظلوم فلسطين است با اين تفاوت كه رژيم اشغالگر اسرائيل هنوز پا از خانه و كاشانه مردم فلسطين بيرون نگذاشته و همچنان ددمنشانه بر مرد و زن و پير و جوان و كودك بي‌گناهش مي‌تازد و بي‌شرمانه ادعاي تظلم در قبال جنايات گذشته نازي‌هاي فاشيست دارد.

وي گفت: پيروزي هاي جبهه مقاومت اسلامي لبنان، ابهت پوشالي رژيم غاصب صهيونيستي را شکست و به همه ثابت کرد اين رژيم توانايي حفظ و حراست از خود را ندارد.

اين مسئول فرهنگي با بيان اينکه مقاومت اسلامي يعني تمام مشتها يکي شدن در برابر کفر که اين حرکت نشان دهنده قدرت اسلام است افزود: هر کسي که در برابر دشمنان مقاومت کند از قرآن، پيامبر(ص) و دستورات اسلام پيروي کرده و در قرآن تضمين شده است که ملائکه بر آن‌ها وارد مي‌شوند.

همتي با بيان اين که اتحاد و استقامت وظيفه اصلي مسلمانان جهان است، گفت: روحيه مقاومت در مسلمانان موجب شده که هيچ‌گاه در برابر مستکبران کوتاه نيايند و اين اصلي‌ترين علت دشمني آمريکا، رژيم صهيونيستي و مستکبران با اسلام و مسلمانان است.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۸:۵۹

29 Feb 2020