کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل:

مقاومت اسلامي يعني تمام مشتها يکي شدن در برابر کفر

22 مرداد 1394 ساعت 17:09

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل گفت:مقاومت اسلامي يعني تمام مشتها يکي شدن در برابر کفرکه اين حرکت نشان دهنده قدرت اسلام است.


به گزارش جهانبین نیوز، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه با اشاره به ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامي، اظهار داشت: در اين روز حزب الله لبنان با اراده قوي خود در مقابل آمريکا و رژيم صهيونيستي به پيروزي رسيد.

همتي افزود: مقاومت اسلامي مردم لبنان از جهات زيادي يادآور مقاومت اسلامي مردم مظلوم فلسطين است با اين تفاوت كه رژيم اشغالگر اسرائيل هنوز پا از خانه و كاشانه مردم فلسطين بيرون نگذاشته و همچنان ددمنشانه بر مرد و زن و پير و جوان و كودك بي‌گناهش مي‌تازد و بي‌شرمانه ادعاي تظلم در قبال جنايات گذشته نازي‌هاي فاشيست دارد.

وي گفت: پيروزي هاي جبهه مقاومت اسلامي لبنان، ابهت پوشالي رژيم غاصب صهيونيستي را شکست و به همه ثابت کرد اين رژيم توانايي حفظ و حراست از خود را ندارد.

اين مسئول فرهنگي با بيان اينکه مقاومت اسلامي يعني تمام مشتها يکي شدن در برابر کفر که اين حرکت نشان دهنده قدرت اسلام است افزود: هر کسي که در برابر دشمنان مقاومت کند از قرآن، پيامبر(ص) و دستورات اسلام پيروي کرده و در قرآن تضمين شده است که ملائکه بر آن‌ها وارد مي‌شوند.

همتي با بيان اين که اتحاد و استقامت وظيفه اصلي مسلمانان جهان است، گفت: روحيه مقاومت در مسلمانان موجب شده که هيچ‌گاه در برابر مستکبران کوتاه نيايند و اين اصلي‌ترين علت دشمني آمريکا، رژيم صهيونيستي و مستکبران با اسلام و مسلمانان است.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 24005

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24005/مقاومت-اسلامي-يعني-تمام-مشتها-يکي-شدن-برابر-کفر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir