۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۲۳۹۹۴
استاندار چهارمحال و بختياري:

نقد منصفانه، رسانه ها را قدرتمندتر و پرنفوذتر مي کند

رسيدن به نقطه ايده آل فضاي همدلي و همزباني مستلزم تلاش همه اقشار جامعه است و اين خبرنگاران هستند که با ارتباط دهي دوسويه مردم و مسولين، شعار رهبري را جامه عمل مي پوشانند.
نقد منصفانه، رسانه ها را قدرتمندتر و پرنفوذتر مي کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتکي در مراسم تجليل از خبرنگاران استان در فرهنگسراي لاله، فضاي سياسي و اجتماعي استان را در جهت همدلي و همزباني عنوان کرد و گفت: با برگزاري برنامه هاي کلان کشوري و دعوت احزاب و جناح هاي مختلف در صدد عمران استان بدور از حواشي و زد و بند هاي سياسي بوده ايم.

وي با تقدير از خبرنگاران استان خاطرنشان شد: رسانه خوب رسانه اي است که نقدي منصفانه و بدور از بازيگري سياسي داشته باشد.

سليماني افزود: انتظار من از خبرنگار هميشه در هر صحنه استان نقد با انصاف همراه با ديده شدن نيمه خالي و پر ليوان در کنار يکديگر است.

وي ادامه داد: بنده دوست دارم  خبرنگاران در هريک از برنامه هاي ما به صورت کارشناسي و صحيح وارد شده و اشکالات طرح ها و پروژه هاي عمراني، فرهنگي و اجتماعي را بازگو کنند، من هم با آغوشي باز از اين انتقادات بجا استقبال و حمايت مي کنم و  در راستا آباداني استان به اصلاح آنان توسط نهادهاي مربوطه مي پردازم.

وي افزود: رسيدن به نقطه ايده آل فضاي همدلي و همزباني مستلزم تلاش همه اقشار جامعه است و اين خبرنگاران هستند که با ارتباط دهي دوسويه مردم و مسولين، شعار رهبري را جامه عمل مي پوشانند.

در آيين تجليل از خبرنگاران، بيش از 100خبرنگار و مديرمسول روزنامه ها، هفته نامه ها ، خبرگزاري ها و همچنين خبرنگاران صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختياري قدرداني شد.


انتهاي پيام1020ج /510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۴:۱۳

26 Feb 2020