کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختياري:

نقد منصفانه، رسانه ها را قدرتمندتر و پرنفوذتر مي کند

22 مرداد 1394 ساعت 9:27

رسيدن به نقطه ايده آل فضاي همدلي و همزباني مستلزم تلاش همه اقشار جامعه است و اين خبرنگاران هستند که با ارتباط دهي دوسويه مردم و مسولين، شعار رهبري را جامه عمل مي پوشانند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتکي در مراسم تجليل از خبرنگاران استان در فرهنگسراي لاله، فضاي سياسي و اجتماعي استان را در جهت همدلي و همزباني عنوان کرد و گفت: با برگزاري برنامه هاي کلان کشوري و دعوت احزاب و جناح هاي مختلف در صدد عمران استان بدور از حواشي و زد و بند هاي سياسي بوده ايم.

وي با تقدير از خبرنگاران استان خاطرنشان شد: رسانه خوب رسانه اي است که نقدي منصفانه و بدور از بازيگري سياسي داشته باشد.

سليماني افزود: انتظار من از خبرنگار هميشه در هر صحنه استان نقد با انصاف همراه با ديده شدن نيمه خالي و پر ليوان در کنار يکديگر است.

وي ادامه داد: بنده دوست دارم  خبرنگاران در هريک از برنامه هاي ما به صورت کارشناسي و صحيح وارد شده و اشکالات طرح ها و پروژه هاي عمراني، فرهنگي و اجتماعي را بازگو کنند، من هم با آغوشي باز از اين انتقادات بجا استقبال و حمايت مي کنم و  در راستا آباداني استان به اصلاح آنان توسط نهادهاي مربوطه مي پردازم.

وي افزود: رسيدن به نقطه ايده آل فضاي همدلي و همزباني مستلزم تلاش همه اقشار جامعه است و اين خبرنگاران هستند که با ارتباط دهي دوسويه مردم و مسولين، شعار رهبري را جامه عمل مي پوشانند.

در آيين تجليل از خبرنگاران، بيش از 100خبرنگار و مديرمسول روزنامه ها، هفته نامه ها ، خبرگزاري ها و همچنين خبرنگاران صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختياري قدرداني شد.


انتهاي پيام1020ج /510ب


کد مطلب: 23994

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23994/نقد-منصفانه-رسانه-قدرتمندتر-پرنفوذتر-مي-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir