۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۲۳۹۱۸
رئیس بسیج حقوقدانان چهارمحال و بختیاری:

حقوق بشر تنها ابزاری سیاسی در دست امریکا است

رئیس بسیج حقوقدانان استان با بیان اینکه حقوق بشر تنها ابزاری سیاسی در دست امریکا است بیان کرد: در حقوق بشر غرب آزار حیوانات ناپسند و جنجالی است اما کشتن کودکان و زنان بیگناه در کشورهایی مثل یمن، سوریه و عراق بی اهمیت است.
حقوق بشر تنها ابزاری سیاسی در دست امریکا است
محسن عبدی پور کارشناس مسائل حقوقی در مصاحبه با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به جنایات امریکا از جمله حمله شیمیایی به هیروشیما و ناکازاکی گفت: امریکا تنها کشوری است که از بدو کشف سلاح هسته ای و ساخت بمب اتم آن را به کار برد و وحشتناکترین جنایات بشری را رقم زدند.


عبدی پور اظهار کرد: این جنایت یکی از تنها جنایاتی است که در حافظه تاریخی جهان باقی مانده است و هنوز هم آثار این واقعه بر انسانها، طبیعت و خاک باقی مانده است.

وی تصریح کرد: از دولتی که خود خالق این جنایات است چراغ سبز نشان دادن به سایر کشورها نظیر عراق برای حمله شیمیایی به سایر کشورها و حمایت از تروریست دولتی اسرائیل که خود دارای زرادخانه های هسته ای است عجیب نیست.

عبدی پور افزود: ایران خود حوادث تروریستی نظیر ترور شخصیت ها، دانشمندان هسته ای ، حمله ناو امریکایی به هواپیمای مسافربری را گذرانده است و در جاهای مختلف خوی استکبار حقوق بشر امریکایی را دیده است.

وی با بیان اینکه حقوق بشر اسلامی متعالی ترین حقوق است اظهار کرد: حقوق بشر اسلامی که خواستگاه آن قرآن و رساله حقوقی امام سجاد(ع) است تکلیف انسان را نسبت به خودش و دیگران و حتی حیوانات مشخص کرده است.

عبدی پور با بیان اینکه حقوق بشر تنها ابزاری سیاسی در دست امریکا است بیان کرد: بله در حقوق بشر غرب آزار حیوانات ناپسند و جنجالی است اما کشتن کودکان و زنان بیگناه در کشورهایی مثل یمن، سوریه و عراق بی اهمیت است.

این مقام مسئول تاکید کرد: امریکا که خود این ننگ ها را در پیشانی خود دارد چگونه می تواند خود را داور بی طرف بین المللی و مدعی حقوق بشر معرفی کند.

وی افزود: امریکایی که حامی بی چون و چرای زرادخانه های هسته ای اسرائیل که 72 کلاهک آماده شلیک دارد است هیچ گونه صلاحیت بین المللی و حقوقی و وجه جهانی ندارد.

عبدی پور با اشاره به مباحث مذاکرات هسته ای تصریح کرد: در بحث مذاکرات نیز بارها شاهد کارشکنی امریکا و متحدانش بودیم، و همواره باید مراقب دولت فریبکار امریکا باشیم و از خطوط قرمز خود عقب نشینی نکنیم.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۵:۰۷

9 Jan 2020