کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بسیج حقوقدانان چهارمحال و بختیاری:

حقوق بشر تنها ابزاری سیاسی در دست امریکا است

16 مرداد 1394 ساعت 16:47

رئیس بسیج حقوقدانان استان با بیان اینکه حقوق بشر تنها ابزاری سیاسی در دست امریکا است بیان کرد: در حقوق بشر غرب آزار حیوانات ناپسند و جنجالی است اما کشتن کودکان و زنان بیگناه در کشورهایی مثل یمن، سوریه و عراق بی اهمیت است.


محسن عبدی پور کارشناس مسائل حقوقی در مصاحبه با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به جنایات امریکا از جمله حمله شیمیایی به هیروشیما و ناکازاکی گفت: امریکا تنها کشوری است که از بدو کشف سلاح هسته ای و ساخت بمب اتم آن را به کار برد و وحشتناکترین جنایات بشری را رقم زدند.


عبدی پور اظهار کرد: این جنایت یکی از تنها جنایاتی است که در حافظه تاریخی جهان باقی مانده است و هنوز هم آثار این واقعه بر انسانها، طبیعت و خاک باقی مانده است.

وی تصریح کرد: از دولتی که خود خالق این جنایات است چراغ سبز نشان دادن به سایر کشورها نظیر عراق برای حمله شیمیایی به سایر کشورها و حمایت از تروریست دولتی اسرائیل که خود دارای زرادخانه های هسته ای است عجیب نیست.

عبدی پور افزود: ایران خود حوادث تروریستی نظیر ترور شخصیت ها، دانشمندان هسته ای ، حمله ناو امریکایی به هواپیمای مسافربری را گذرانده است و در جاهای مختلف خوی استکبار حقوق بشر امریکایی را دیده است.

وی با بیان اینکه حقوق بشر اسلامی متعالی ترین حقوق است اظهار کرد: حقوق بشر اسلامی که خواستگاه آن قرآن و رساله حقوقی امام سجاد(ع) است تکلیف انسان را نسبت به خودش و دیگران و حتی حیوانات مشخص کرده است.

عبدی پور با بیان اینکه حقوق بشر تنها ابزاری سیاسی در دست امریکا است بیان کرد: بله در حقوق بشر غرب آزار حیوانات ناپسند و جنجالی است اما کشتن کودکان و زنان بیگناه در کشورهایی مثل یمن، سوریه و عراق بی اهمیت است.

این مقام مسئول تاکید کرد: امریکا که خود این ننگ ها را در پیشانی خود دارد چگونه می تواند خود را داور بی طرف بین المللی و مدعی حقوق بشر معرفی کند.

وی افزود: امریکایی که حامی بی چون و چرای زرادخانه های هسته ای اسرائیل که 72 کلاهک آماده شلیک دارد است هیچ گونه صلاحیت بین المللی و حقوقی و وجه جهانی ندارد.

عبدی پور با اشاره به مباحث مذاکرات هسته ای تصریح کرد: در بحث مذاکرات نیز بارها شاهد کارشکنی امریکا و متحدانش بودیم، و همواره باید مراقب دولت فریبکار امریکا باشیم و از خطوط قرمز خود عقب نشینی نکنیم.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 23918

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23918/حقوق-بشر-تنها-ابزاری-سیاسی-دست-امریکا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir