۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۲۳۷۴۷
معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

توافق هسته ای، نبايد ما را از نگاه به درون غافل كند

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به دائمی بودن استکبارستیزی، گفت:‌ توافق هسته ای، نبايد ما را از نگاه به درون غافل كند.
توافق هسته ای، نبايد ما را از نگاه به درون غافل كند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار فریدون طاهری، اظهار داشت: در كوران حوادث آنچه موجب اطمينان قلبی و ثبات و آرامش می شود، ياد خدا و حركت در مسير خدای متعال است.

وی، به نكات مهم بصيرتی در رابطه با شيطنت های دشمنان اشاره كرد و گفت: ياد خدا و حركت در مسير خدای متعال كه همان مسير انبياء الهی عليهم السلام و ولايت فقيه می باشد، انسان را در ادامه مسیر یاری می رساند.

طاهری، افزود: عبرت گرفتن از حوادث تاريخی در همه مقاطع بويژه تاريخ معاصر ايران مهم و ضروری است.

کارشناس مسایل سیاسی، ادامه داد: دشمنی ايران با غرب به سردمداری آمريكا يك تقابل مبنايی است و تضاد حق و باطل است و با توافق و نشست حل نمی شود، همچنانكه رهبر معظم انقلاب فرمودند،حتی بعد از توافق استكبار ستيزی تعطيل نخواهد شد.

طاهری گفت: اين موافقتنامه در چارچوب مصالح نظام بوده و نبايد در كشور فضای دو قطبی بعد از توافق ايجاد شود كه اگر چنين شكافی ايجاد شود دشمن از آن شكاف رخنه می کند و در ادامه كار مانع تراشی خواهد نمود.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: اين توافق نبايد ما را از نگاه به درون غافل كند؛ بلكه در كنار تأكيدات مكرر رهبر معظم انقلاب باید با ايجاد و گسترش توانمندی داخلی، عامل ايستادگی در برابر ابرقدرتها و شكوفايی داخلی باشد.

طاهری تأكيد كرد: تبعيت از ولايت فقيه به عنوان چراغ راه كما فی السابق همواره بايد مدنظر و سرلوحه كار همه بويژه مديران باشد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۵:۴۳

29 Dec 2019