کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

توافق هسته ای، نبايد ما را از نگاه به درون غافل كند

5 مرداد 1394 ساعت 16:00

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به دائمی بودن استکبارستیزی، گفت:‌ توافق هسته ای، نبايد ما را از نگاه به درون غافل كند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار فریدون طاهری، اظهار داشت: در كوران حوادث آنچه موجب اطمينان قلبی و ثبات و آرامش می شود، ياد خدا و حركت در مسير خدای متعال است.

وی، به نكات مهم بصيرتی در رابطه با شيطنت های دشمنان اشاره كرد و گفت: ياد خدا و حركت در مسير خدای متعال كه همان مسير انبياء الهی عليهم السلام و ولايت فقيه می باشد، انسان را در ادامه مسیر یاری می رساند.

طاهری، افزود: عبرت گرفتن از حوادث تاريخی در همه مقاطع بويژه تاريخ معاصر ايران مهم و ضروری است.

کارشناس مسایل سیاسی، ادامه داد: دشمنی ايران با غرب به سردمداری آمريكا يك تقابل مبنايی است و تضاد حق و باطل است و با توافق و نشست حل نمی شود، همچنانكه رهبر معظم انقلاب فرمودند،حتی بعد از توافق استكبار ستيزی تعطيل نخواهد شد.

طاهری گفت: اين موافقتنامه در چارچوب مصالح نظام بوده و نبايد در كشور فضای دو قطبی بعد از توافق ايجاد شود كه اگر چنين شكافی ايجاد شود دشمن از آن شكاف رخنه می کند و در ادامه كار مانع تراشی خواهد نمود.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: اين توافق نبايد ما را از نگاه به درون غافل كند؛ بلكه در كنار تأكيدات مكرر رهبر معظم انقلاب باید با ايجاد و گسترش توانمندی داخلی، عامل ايستادگی در برابر ابرقدرتها و شكوفايی داخلی باشد.

طاهری تأكيد كرد: تبعيت از ولايت فقيه به عنوان چراغ راه كما فی السابق همواره بايد مدنظر و سرلوحه كار همه بويژه مديران باشد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 23747

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23747/توافق-هسته-نبايد-نگاه-درون-غافل-كند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir