۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۲۳۷۴۴

رونمايي از طرح هاي زيست محيطي و ورزشي درسفر ابتکار و گودرزي به چهارمحال و بختياري

معاون رئيس جمهور و وزير ورزش و جوانان سه شنبه هفته جاري به استان سفر مي کنند.
رونمايي از طرح هاي زيست محيطي و ورزشي درسفر ابتکار و گودرزي به چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، برنامه مديريت ذخيره گاه تنگ صياد و سبزکوه در چهارمحال وبختياري،با حضور معاون رييس جمهوري و رييس سازمان محيط زيست کشور ،روز سه شنبه ششم مردادماه رونمايي مي شود.

مديرکل حفاظت محيط زيست چهارمحال وبختياري به ايرنا گفته است:پروژه ذخيره گاه تنگ صياد و سبزکوه با اهداف حفاظتي، توسعه پايدار و اهداف تحقيقاتي آموزشي و به منظور جلوگيري از تغييرات برگشت ناپذير و بهره برداري از منابع طبيعي و طبيعت بصورت پايدار ، انجام مي شود.

شهرام احمدي فارساني، افزود: اين پروژه در کميته بين المللي و مشورتي اجلاس مديران برنامه انسان و کره مسکون، در بهمن ماه سال گذشته مصوب شده است.


بر اساس اين گزارش، قرار است گودرزي، وزير ورزش و جوانان همزمان با اين سفر براي پيگيري طرح ها و برنامه هاي ورزشي و امور جوانان به چهارمحال و بختياري سفر کند.

نشست معاون و مديران کل فرهنگي و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با معاونان و کارشناسان حوزه جوانان استان هاي کشور با حضور وزير ورزش و جوانان، سه شنبه (فردا)در مجتمع آموزشي، فرهنگي آفتاب چغاخور آغاز مي شود.

به گفته عبدالرحمان قاسمي ،مديرکل ورزش و جوانان استان، محمود گودرزي، وزير ورزش و جوانان پس از شرکت در جلسه شوراي اداري استان در آيين افتتاحيه نشست معاونان امور جوانان استانها شرکت مي کند.

وزير ورزش و جوانان و رييس سازمان حفاظت محيط زيست قرار است صبح سه شنبه با نماينده  ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد  ديدار داشته باشند.

پيگيري مطالبات استان از سوي استاندار چهارمحال و بختياري و سفرهاي وي به تهران براي پيگيري اين امور،باعث شده است بسياري از اعضاي هيات دولت يا معاونان وزارتخانه ها به صورت مستمر به اين استان سفر کنند.

هفته قبل نيز وزير اطلاعات به چهارمحال و بختياري سفر کرد.


انتهاي پيام1020ج /510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۹:۴۱

15 Feb 2020