۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۲۳۷۴۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

همیاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

در آستانه سی و ششمین همیاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم و مناسبتهای انقلاب اسلامی طی مراسمی با حضور جناب آقای لطفی، معاون حقوقی امور مجلس و استانهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تجلیل می شوند.
همیاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند
به گزارش جهانبین نیوز، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: این مراسم روز چهارشنبه ۷/۵/۱۳۹۴ ساعت ۱۰ صبح درفرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار می‌شود.

علی گرجی با قدرداني از حضور حماسی مردم استان در همه صحنه های مورد نیاز انقلاب به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز جهانی قدس، گفت: بزرگداشت مراسم انقلاب اسلامی همواره فرصت گرانبهايي را پيش روي همه عاشقان و ارادتمندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار مي‌دهد تا با آرمان‌های انقلاب و خمینی کبیر تجدید میثاق کنند.

گرجی انقلاب اسلامی را تبلور عینی باورهای درونی آدم دانست و افزود: تا زمانی که مردم به تبعیت از ولایت در صحنه حضور دارند و به معنای حقیقی معتقد و مؤمن به دین و ارزش های اسلامی اند و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه خود میدانند، انقلاب اسلامی شکست خوردنی و سست شدنی نیست.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان از خادمان مردم شریف و ولایتمدار استان به منظور ارج نهادن به تلاش‌های همیاران و دست اندرکاران برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی در استان این مراسم را برگزار می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از این نهاد مقدس به عنوان حلقه وصل اقدامات هماهنگ و مؤثر مردم با ضرورت‌های اقتدار و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۳:۳۵

30 Dec 2019