۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۲۳۷۳۹

آغاز طرح یاوران ولایت دانش آموزی در چهارمحال و بختیاری

طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری با عنوان" طرح جهاد مغنیه"، در شهرکرد، مرکز استان آغاز شد.
آغاز طرح یاوران ولایت دانش آموزی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ مدیر سازمان بسیج دانش آموزی استان، در حاشیه شروع دوره آموزشی یاوران ولایت، گفت: این طرح با عنوان" جهاد مغنیه"، به مدت دو هفته در شهرکرد، مرکز استان اجرا می شود و درا ین دوره، یکهزار و ۲۰۰ نفر از دانش آموزان بسیجی دختر و پسر سطح متوسطه حضور می یابند.

سرهنگ پاسدار محمدعلی مرادی، افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، تربیت فرماندهان، جانشینان و ارکان واحدهای مقاومت دانش آموزی است.

وی، ادامه داد: با توجه به اینکه قشر بسیج دانش آموزی، بزرگ ترین قشر بسیج در سطح جامعه است و ان شاءالله این قشر بعنوان آینده سازان و مدیران آتی کشور محسوب می شوند؛ بایستی دوره های آموزشی به گونه ای برگزار گردد که مدیران در طراز انقلاب پرورش یافته و تحویل جامعه اسلامی شوند.

مرادی، اظهار داشت: این دوره آموزشی در قالب چهارگروه برادران و خواهران برگزار می شود و هر گروه به مدت سه روز در کلاس های تخصصی فرهنگی، نیروی انسانی، حکومت دینی، ولایت فقیه، بصیرت افزایی و طرح حلقه های صالحین شرکت می کنند.

گفتنی است: دوره آموزشی یاوران ولایت بسیج دانش آموزی از روز شنبه سوم مردادماه آغاز شده و تا ۱۵مردادماه در دبیرستان شبانه روزی نمونه پژوهش شهرکرد ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/1020ج
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۲:۲۸

29 Dec 2019