۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۲۳۶۷۲
مدير كل ثبت اسناد و املاك چهارمحال و بختیاری:

راه اندازی سامانه اقدامات و ارجاعات اداره كل ثبت اسناد و املاك

مدیركل ثبت اسناد و املاك چهارمحال و بختياري گفت: سامانه ثبت اقدامات و ارجاعات اواخر تيرماه سال جاري در راستاي سياست هاي سازماني و دولت الكترونيك در واحد ثبتي شهركرد راه اندازي گرديد.
راه اندازی سامانه اقدامات و ارجاعات اداره كل ثبت اسناد و املاك
به گزارش جهانبین نیوز مدير كل ثبت اسناد و املاك استان در تبيين دستاوردهاي اين سامانه گفت: اين سامانه به منظور بروز رساني پرونده هاي الكترونيكي ثبتي مي باشد و اوراق به صورت طبقه بندي شده در آن اسكن مي شود كه علاوه بر بالا بردن امنيت نگهداري پرونده ها و جلوگيري از مخدوش شدن آنها،عدم نياز به مراجعه حضوري كاركنان به بايگاني و جابجايي فيزيكي پرونده كه مي تواند منجر به گم شدن اوراق شود،را نيز فراهم مي آورد.

بهادر افزود: با امكان گزارش هاي مديريتي كه درآن سامانه تعبيه شده است مي توان روند انجام درخواست ها را پيگيري و نسبت به رفع مشكلات و توزيع آن اقدام نمود.

وي خاطر نشان كرد: اين سامانه پيش نياز سامانه ارسال اينترنتي درخواستهاي مردمي است كه نياز به مراجعه حضوري ارباب رجوع به ادارات ثبت اسناد و املاك را برطرف مي نمايد و ارباب رجوع مي تواند درخواست خود را از طريق اينترنت پيگيري نمايد و اين امر باعث صرفه جويي در زمان و كاهش هرينه هاي رفت و آمد مي شود.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۶:۲۲

30 Dec 2019