به گزارش
جهانبین نیوز مدير كل ثبت اسناد و املاك استان در تبيين دستاوردهاي اين سامانه گفت: اين سامانه به منظور بروز رساني پرونده هاي الكترونيكي ثبتي مي باشد و اوراق به صورت طبقه بندي شده در آن اسكن مي شود كه علاوه بر بالا بردن امنيت نگهداري پرونده ها و جلوگيري از مخدوش شدن آنها،عدم نياز به مراجعه حضوري كاركنان به بايگاني و جابجايي فيزيكي پرونده كه مي تواند منجر به گم شدن اوراق شود،را نيز فراهم مي آورد.
بهادر افزود: با امكان گزارش هاي مديريتي كه درآن سامانه تعبيه شده است مي توان روند انجام درخواست ها را پيگيري و نسبت به رفع مشكلات و توزيع آن اقدام نمود.
وي خاطر نشان كرد: اين سامانه پيش نياز سامانه ارسال اينترنتي درخواستهاي مردمي است كه نياز به مراجعه حضوري ارباب رجوع به ادارات ثبت اسناد و املاك را برطرف مي نمايد و ارباب رجوع مي تواند درخواست خود را از طريق اينترنت پيگيري نمايد و اين امر باعث صرفه جويي در زمان و كاهش هرينه هاي رفت و آمد مي شود.
انتهای پیام/1020ج