کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير كل ثبت اسناد و املاك چهارمحال و بختیاری:

راه اندازی سامانه اقدامات و ارجاعات اداره كل ثبت اسناد و املاك

31 تير 1394 ساعت 10:09

مدیركل ثبت اسناد و املاك چهارمحال و بختياري گفت: سامانه ثبت اقدامات و ارجاعات اواخر تيرماه سال جاري در راستاي سياست هاي سازماني و دولت الكترونيك در واحد ثبتي شهركرد راه اندازي گرديد.


به گزارش جهانبین نیوز مدير كل ثبت اسناد و املاك استان در تبيين دستاوردهاي اين سامانه گفت: اين سامانه به منظور بروز رساني پرونده هاي الكترونيكي ثبتي مي باشد و اوراق به صورت طبقه بندي شده در آن اسكن مي شود كه علاوه بر بالا بردن امنيت نگهداري پرونده ها و جلوگيري از مخدوش شدن آنها،عدم نياز به مراجعه حضوري كاركنان به بايگاني و جابجايي فيزيكي پرونده كه مي تواند منجر به گم شدن اوراق شود،را نيز فراهم مي آورد.

بهادر افزود: با امكان گزارش هاي مديريتي كه درآن سامانه تعبيه شده است مي توان روند انجام درخواست ها را پيگيري و نسبت به رفع مشكلات و توزيع آن اقدام نمود.

وي خاطر نشان كرد: اين سامانه پيش نياز سامانه ارسال اينترنتي درخواستهاي مردمي است كه نياز به مراجعه حضوري ارباب رجوع به ادارات ثبت اسناد و املاك را برطرف مي نمايد و ارباب رجوع مي تواند درخواست خود را از طريق اينترنت پيگيري نمايد و اين امر باعث صرفه جويي در زمان و كاهش هرينه هاي رفت و آمد مي شود.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 23672

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23672/راه-اندازی-سامانه-اقدامات-ارجاعات-اداره-كل-ثبت-اسناد-املاك

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir