۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۲۳۶۶۸

اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار به اجرای پیاده رو سازی بلوار کاشانی شهرکرد

شهردار شهرکرد از اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای پیاده رو سازی امتداد بلوار آیت کاشانی از محل اعتبارات داخلی این شهرداری خبر داد.
اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار به اجرای پیاده رو سازی بلوار کاشانی شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز نورالله غلامیان دهکردی با اعلام این خبر گفت: عملیات جدول بندی و سنگ فرش امتداد این بلوار با مساحت ۱۲ هزار متر مربع بزودی اجرایی می شود.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۲۰ هزار متر مربع عملیات احداث و سنگ فرش پیاده رو، با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد ریال از محل بودجه عمرانی شهرداری شهرکرد با هدف ارتقاء کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده روها جهت بهبود عبور و مرور افراد کم توان در حال اجرا است.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۷۵ میلیارد ریال جهت تملک، آزاد سازی ، زیر سازی، جدول بندی و آسفالت بازگشایی امتداد بلوار آیت الله کاشانی این شهر هزینه شده است.



وی بیان داشت: بازگشایی امتداد بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد، سال‌ها به عنوان یکی از خواسته‌های اصلی مردم این شهر بود که فاز اول این طرح تا میدان معلم عملیاتی شد.

شهردار شهرکرد افزود: بلوار کاشانی شهرکرد به کوی پلیس متصل می‌شود اما امتداد آن تا میدان قمر بنی‌هاشم پس از اخذ مجوزهای لازم صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۷:۲۸

1 Feb 2020