کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار به اجرای پیاده رو سازی بلوار کاشانی شهرکرد

31 تير 1394 ساعت 8:43

شهردار شهرکرد از اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای پیاده رو سازی امتداد بلوار آیت کاشانی از محل اعتبارات داخلی این شهرداری خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز نورالله غلامیان دهکردی با اعلام این خبر گفت: عملیات جدول بندی و سنگ فرش امتداد این بلوار با مساحت ۱۲ هزار متر مربع بزودی اجرایی می شود.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۲۰ هزار متر مربع عملیات احداث و سنگ فرش پیاده رو، با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد ریال از محل بودجه عمرانی شهرداری شهرکرد با هدف ارتقاء کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده روها جهت بهبود عبور و مرور افراد کم توان در حال اجرا است.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۷۵ میلیارد ریال جهت تملک، آزاد سازی ، زیر سازی، جدول بندی و آسفالت بازگشایی امتداد بلوار آیت الله کاشانی این شهر هزینه شده است.



وی بیان داشت: بازگشایی امتداد بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد، سال‌ها به عنوان یکی از خواسته‌های اصلی مردم این شهر بود که فاز اول این طرح تا میدان معلم عملیاتی شد.

شهردار شهرکرد افزود: بلوار کاشانی شهرکرد به کوی پلیس متصل می‌شود اما امتداد آن تا میدان قمر بنی‌هاشم پس از اخذ مجوزهای لازم صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 23668

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23668/اختصاص-4-میلیارد-ریال-اعتبار-اجرای-پیاده-رو-سازی-بلوار-کاشانی-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir