۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۲۳۵۹۹
کارشناس مسایل سیاسی:

جنگ درون تمدنی رویکرد جدید دشمنان علیه اسلام ناب است

کارشناس مسایل سیاسی، جنگ درون تمدنی را رویکرد جدید دشمنان اسلام ناب دانست.
جنگ درون تمدنی رویکرد جدید دشمنان علیه اسلام ناب است
به گزارش جهانبین نیوز؛ کارشناس مسائل سياسي گفت: در سه،چهار سال گذشته به دليل عدم توفيق و شکست هاي مکرر دشمن و ايجاد روحيه استکبار ستيزي در عرصه جهاني ، يکي از استراتژي ها و رويکردهاي دشمن به سمت جنگ درون تمدني و اختلافات دروني و تحريف و انحراف در قرائت اسلام ناب متمرکز شده است.

عباس اسلامي افزود: شکل اين تحريف ها را امروز در قامت گروه هاي تکفيري،جبهه النصره،داعش و شيعه افراطي مي توان مشاهده کرد و متاسفانه آمريکايي ها و رژيم صهيونيستي توانسته اند با شيوه هاي مختلف جوامع اسلامي را درگير موضوعات داخلي کنند.

وي در ادامه افزود: لذا امروز دشمن در جنگ نرم با استفاده از ابزارهاي مختلف و در راس آن ها رسانه و بخصوص ماهواره به ميدان آمده و براي جلوگيري از پيشرفت اسلام ناب و برهم زدن عمق استراتژيک اين تفکر، به مقابله پرداخته است.

اسلامی گفت: متاسفانه شاهد هستيم در مقابل اين تفکر در شبکه هاي ماهواره اي با ارائه مدل هاي ساختگي و قرائت هاي غلط از اسلام همچون معرفي اسلام وهابي، اسلام امريکايي اردوغاني ترکيه، اسلام شيعه افراطي و حمايت همه جانبه از اين گروهها، شبکه هاي متعددي را با نام اسلام تاسيس نموده اند.

اسلامی،ادامه داد: گروهي از اين شبکه هاي افراطي به مخالفت با شيعه و گروهي به مخالفت با اهل سنت مشغولند و طبق شواهد و قرائن همه اين شبکه هاي ماهواره اي از يک مرکز و منبع تغذيه مالي و لجستيکي مي شوند .

این کارشناس مسایل سیاسی، تصریح کرد: بر همه ما شرعاً ، قانوناً و اخلاقاً فرض و وظيفه است از تفکر اسلام ناب در مقابل اين همه هجمه ها پشتيباني کنيم و مردم و جامعه را از نقشه شومي که استکبار و نظام سلطه در جريان جنگ نرم بوسيله ماهواره براي خانواده هاي مذهبي مسلمان طراحي نموده آگاه کنيم و بحث روشنگري را در راس برنامه هاي خود در جبهه مقابله فرهنگي داشته باشيم.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۳:۲۲

30 Dec 2019