۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۲۳۵۹۶
امام جمعه بن:

به دليل راهبرد ۱۳ ساله مقام معظم رهبري و ايستادگي ملت ايران، امريکا از خطوط قرمز کلاسيک خود کوتاه آمد

امام‌جمعه بن گفت: علت محقق نشدن زياده‌خواهي‌هاي امريکا استقامت ملت ايران و راهبردهاي سيزده‌ساله مقام معظم رهبري است.
به دليل راهبرد ۱۳ ساله مقام معظم رهبري و ايستادگي ملت ايران، امريکا از خطوط قرمز کلاسيک خود کوتاه آمد
به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد محمدتقي غضنفري امام‌جمعه بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: آنچه در مذاکرات هسته‌اي مهم است توطئه آمريکا و نقشه‌هاي شوم آن‌ها براي نابودي انرژي هسته‌اي ايران است.

غضنفري تصريح کرد: دشمني امريکا با ملت ايران و خوي استکباري آن‌ها هميشه بوده و انرژي هسته‌اي را باهدف واردکردن فشارهاي مختلف براي ايرانيان بهانه قرارداد تا تحريم‌هاي بيشتري بر ايران تحميل کند.

غضنفري علت اصلي توطئه‌هاي امريکا در چند سال گذشته را ضربه زدن به اسلام و نابودي کامل آن خواند و افزود: امريکا انرژي هسته‌اي را بهانه‌اي براي ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و تخريب چهره اسلام قرارداد و از هر ترفندي براي تحقق اهداف پليد خود استفاده کرد.

وي با توجه به صحبت‌هاي رئيس‌جمهوري آمريکا " اگر مي‌توانستم تمام پيچ و مهره‌هاي انرژي هسته‌اي ايران را جمع مي‌کردم" گفت: آنچه در مذاکرات مهم است شکست آمريکا در برابر زياده‌خواهي‌هاي خود و کوتاه آمدن از خطوط قرمز کلاسيکشان است.

غضنفري تصريح کرد: علت محقق نشدن زياده‌خواهي‌هاي امريکا استقامت ملت ايران و راهبردهاي سيزده‌ساله مقام معظم رهبري است.

وي فتواي مقام معظم رهبري در راستاي عدم ساخت بمب هسته‌اي را عامل برملا شدن چهره واقعي امريکا دانست و افزود: امريکا قصد داشت ايران را سازنده بمب‌هاي اتمي به جهانيان معرفي کند و بگويد ايران باهدف شوم خود قصد نابودي ساير مسلمانان را دارد اين نقشه شوم نيز با درايت مقام معظم رهبري و صدور فتوا براي عدم ساخت بمب اتمي باطل شد.

وي اين موفقيت را مديون درايت‌ها و بصيرت مقام معظم رهبري دانست و خاطرنشان کرد: بحث مذاکرات هسته‌اي از دهه گذشته بوده و در اين مدت با درايت‌هاي ايشان و ايستادگي ملت توانستيم از حقوق هسته‌اي خود دفاع کنيم.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۳:۲۰

30 Dec 2019