۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۲۳۵۶۸

محفل انس با قرآن در شهرستان فارسان

با حضور اسکندري، مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان ، محفل انس با قرآن و ضيافت رمضان در دبيرستان دخترانه صدرا فارسان برگزار شد.
محفل انس با قرآن در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اسلامي ،مدير دبيرستان دخترانه علوم و معارف اسلامي صدرا فارسان ضمن بيان اين خبر اظهار کرد: مراسم ضيافت افطاري با حضور مدير ، معاون پرورشي ، کارشناسان حوزه پرورشي آموزش و پرورش شهرستان ، رئيس ستاد تبليغات اسلامي شهرستان فارسان و هم چنين كاركنان و دانش آموزان دبيرستان صدرا برگزار شد.

وي با بيان اين که ماه رمضان بهترين فرصت براي خودسازي دروني است، افزود: خداوند متعال همه جوانب کار را در اين ماه مبارک براي زدودن زنگار گناهان با لطف و رحمت بي بديل خويش فراهم کرده است.

احمد اسکندري ، مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان در اين مراسم گفت:‌ جامعه اسلامي مي‌تواند به برکت ماه رمضان و با الهام از آموزه‌ها و برکات اين ماه، هرگونه نابساماني‌ها و آلودگي‌هاي اجتماعي را از خود دور کرده و دشمني‌ها و کينه‌ها را از ميان برادران مسلمان بزدايد.

در ادامه، مراسم نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام يعقوبي رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان برگزار و سپس ميهمانان حاضر در مراسم روزه خود را افطار کردند.


انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۵:۰۷

29 Dec 2019