23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> تاسيس فرهنگ سرا و شناسايي مشکلات فرهنگي از اولويت هاي اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۲۳۵۶۴
مسئول نمايندگي اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بن:

تاسيس فرهنگ سرا و شناسايي مشکلات فرهنگي از اولويت هاي اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان است

مسئول نمايندگي اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بن گفت: با شناسايي مشکلات فرهنگي مي توانيم برنامه ريزي دقيق و هدفمند داشته و با همکاري ساير ارگان ها و مردم در راستاي ارتقا اين مشکلات قدم برداريم.
تاسيس فرهنگ سرا و شناسايي مشکلات فرهنگي از اولويت هاي اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان است
به گزارش جهانبین نیوز ايمان اعتدالي مسئول نمايندگي اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: به لحاظ پايين بودن برخي شاخص ها در شهرستان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با داير شدن کامل اين اداره در شهرستان موافقت نکرده ودر صورت افزايش شاخص هاي مربوطه مجوز ثبت اين اداره اخذ خواهد شد.

اعتدالي کانون فرهنگي مساجد را يکي از مراکز با ظرفيت بالا در راستاي فرهنگ سازي خواند و گفت: مردم شهرستان بن مردمي مومن و متدين بوده و اگر بتوانيم از اين ظرفيت به خوبي استفاده کنيم مي توانيم نقش سازنده اي داشته باشيم.

مسئول نمايندگي اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بن تشکيل انجمن هاي علمي و فرهنگي را يکي از اولويت هاي اين حوزه خواند و گفت : شهرستان بن داراي هنرمندان بسيار توانمندي است که به دليل نبود انجمن هاي مربوطه از ظرفيت و توانايي آن ها استفاده نشده است، در آينده اي نزديک با راه اندازي انجمن هاي مختلف مي توانيم از آن ها بهره مند شويم.

وي انتخاب عناوين مناسب و در شان نظام جمهوري اسلامي ايران براي مغازه ها را يکي از وظايف اين نهاد معرفي کرد و گفت: امور صنفي با هماهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بايد عناوين مناسب براي مغازه ها را برگزيده و مجوز صادر نمايد.

اعتدالي وجود فرهنگ سرا را نياز اساسي هر منطقه اي عنوان کرد و افزود: وضعيت اقتصادي فعلي جامعه به گونه اي است که امکان راه اندازي طرح هاي جديد وجود نداره و سعي مي کنيم در اولين فرصت و فراهم آمدن اعتبارات لازم فرهنگ سرا احداث کرده و فرماندار بن نيز پيگير اين مساله است.

وي تازه تاسيس بودن شهرستان را عامل بسياري از مشکلات اين شهرستان عنوان کرد و گفت: فرصتي نياز است تا زير ساختهاي اساسي در اين شهرستان شکل بگيرد و به واسطه فراهم آمدن زيرساختها بسياري از مشکلات خود به خود مرتفع مي گردد.

اعتدالي پويايي فرهنگ را لازمه رشد هر جامعه دانست و گفت: کليه آداب و سنني که از گذشته به ما رسيده است فرهنگ نيست بلکه اقسامي از آن که پويا و زنده باشد جز فرهنگ محسوب مي شود.

وي يکي از مشکلات فرهنگي شهرستان را افزايش آمار طلاق دانست و گفت: بايد با آموزش هاي صحيح اين آمار را کاهش داد.

اعتدالي از جمله برنامه هاي در دستور کار اين اداره را شناسايي مشکلات فرهنگي دانست و گفت: با شناسايي مشکلات مي توانيم در راستاي ارتقا شهرستان تلاش نماييم که نيازمند همکاري ساير مسئولين و شهروندان اين شهرستان را است.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر، 'ايمان اعتدالي کارشناس هنرهاي تجسمي و دانشجوي کارشناسي ارشد پژوهش هنر ' به عنوان نخستين مدير اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بن در چهارم تيرماه معرفي شد.

شهرستان بن در ۳۰کيلومتري مرکز چهارمحال و بختياري قرار دارد و و از در سال ۱۳۹۱ به عنوان شهرستان معرفي شد.

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۲:۳۳

11 Mar 2020