۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۲۳۵۵۲

نابودي رژيم صهيونيستي تنها در سايه وحدت جهان اسلام محقق مي شود

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي فارسان از حضور با شکوه مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس قدرداني کرد و گفت: نابودي رژيم صهيونيستي تنها در سايه وحدت جهان اسلام در دفاع از آرمان هاي اسلامي محقق مي شود .
نابودي رژيم صهيونيستي تنها در سايه وحدت جهان اسلام محقق مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام جهانبخش يوسفي اظهار داشت: مردم ولايتمدار شهرستان فارسان در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان همپاي با ملت ايران حماسه اي درخشان آفريدند و با حضور پر شور خويش يک بار ديگر حمايت خود را از ملت مظلوم فلسطين به جهانيان نشان دادند.

وي افزود: خلق حماسه شکوه و عظمت اقشار مختلف مردم با بصيرت و هميشه در صحنه به خصوص روحانيون ، معلمان ، دانش آموزان، دانشجويان ، اصناف ، بازاريان ، اصحاب رسانه و خبرنگاران و خانواده هاي معظم شهدا تقدير و تشکر مي کنم .

وي با بيان اين که غده سرطاني اسراييل بايد از روي زمين محو شود گفت:روز قدس روز نفرت از جنايت ، تجاوز و نژاد پرستي است و نابودي رژيم صهيونيستي تنها در سايه وحدت جهان اسلام در دفاع از آرمان هاي اسلامي محقق مي شود .

وي روز قدس را روز زنده کردن مساله فلسطين دانست و افزود: مردم ما هميشه در روز قدس به سه چيز ، آزادي قدس شريف ، حمايت از امت مظلوم مسلمان و همچنين محکوميت جنايات رژيم سفاک اسراييل تاکيد داشته اند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي فارسان گفت: راهپيمايي روز قدس توطئه هاي استکبار را نقش برآب کرده است

و امروز رژيم هاي غاصب جهان مانند آل سعود و صهيونيسم در ميان سکوت جهانيان کشتار را پيشه کرده اند و هر روز شاهد جنايات بيشتري از سوي اين گروه ها هستيم.


انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۳:۳۶

5 Jan 2020