۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۲۳۵۴۷
استاد حوزه و دانشگاه:

تشیع انگلیسی یکی از هزار اقدام غرب برای نابودی اسلام و شیعه

استاد حوزه و دانشگاه گفت: صادق شیرازی یکی از عوامل غرب است که با راه انداختن این طیف، غرب را در رسیدن به اهداف خود یاری کرده و به نوعی شیعه‌هراسی در دنیا به راه انداخته است.
تشیع انگلیسی یکی از هزار اقدام غرب برای نابودی اسلام و شیعه
حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامی دکترای فقه و اصول و از اساتید در حوزه آمریکای لاتین در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز گفت: در جهان دو ایدئولوژی از ابتدای امامت امام علی(ع) تا کنون وجود داشته است.

وی مسیر امامت و مسیر خلافت را از جمله این دو ایدئولوژی بیان و تاکید کرد: مسیر خلافت به دلیل ضعف نیروهای ظاهری اسلام و منافقان نسبت به مسیر امامت ایجاد گردید.

حجت‌الاسلام اسلامی در ادامه بیان کرد: مسیر خلافت در واقع مسیر بنی امیه و بنی عباسی است و امروز این مسیر در غالب ایدئولوژی و تفکر غربی در آمده و به مردم دنیا و مسلمانان عرضه می‌شود.

وی ایدئولوژی امامت را مربوط به دوران کوتاه پنج ساله امامت امام علی(ع) دانست و افزود: بعد از امامت ۱۲ امام این مسیر تا ۱۳۰۰ سال در ظاهر، دیگر تبلور نداشت و به نوعی امامت از حالت ظاهری خارج شد و در قالب امامت باطنی درآمد.

اسلامی خاطر نشان کرد: بعد از گذشت این ۱۳۰۰ سال جمهوری اسلامی ایران دوباره مسیر امامت را زنده کرده و در عصر حاضر مسیر خلافت و ایدئولوژی غربی خواهان این است که امامت نباشد و از این رو از هر اقدامی برای سنگ‌اندازی در مسیر آن کوتاهی نمی‌کند.

وی افزود: با توجه به این کلیات ایدئولوژی غرب تمام تلاش خود را برای حذف این مسیر می‌کند و در واقع ایدوئولوژی امامت را مانند سدی در برابر خود در می‌داند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به موضوعات هسته‌ای که این روزها مطرح شده‌اند، مباحث حقوق بشر و ... گفت: این موضوع در واقع بهانه آمریکا است برای از بین بردن مسیر امامت وگرنه چرا در مورد عربستان که هیچ یک از موارد حقوق بشر در آن رعایت نمی‌شود و زنان به مانند برده در آن هستند هیچ صحبتی از حقوق بشر به میان نمی‌آید.

وی دلیل بروز مشکل برای ایران را حضور شیعیان فعال و تحول‌آفرین عنوان و ادامه داد: اسلام عربستانی هیچ مشکلی ندارد و هیچ خطری برای مسیر خلافت که همان ایدئولوژی غربی است بوجود نمی‌آورد و از همین رو است که حتی توسط غربی‌ها تبلیغ هم می‌شود.

اسلامی یکی از هزارن اقدامات غرب برای نابودی شیعیان را ایجاد و تولید مذاهب و فرقه‌ها دانست و بیان کرد: غربی‌ها با ایجاد شبهه در مذاهب و خصوصا شیعه می‌خواهند شیعه و سنی را به جان هم بیندازند و به نوعی خود را از ترسی که به آن گرفتار شده‌اند نجات دهند.

وی بوجود آوردن شیعه انگلیسی، داعش، وهابیت، بهائیت و ... را، راهی برای مقابله با شیعه و سنی دانست و خاطر نشان کرد: این کار غرب برای تضعیف فرقه‌های اسلامی است و تا الان هم متاسفانه تا حدودی توانسته به اهداف خود در این زمینه دست پیدا کند.

اسلامی بیان کرد: نقشه‌های غرب تنها در ایران نمی‌تواند کارساز باشد و دلیل این امر حضور رهبری با درایت است که بسیار سریع دست دشمنان را خوانده و مردم را با سخنان خود آگاه می‌سازد.

این مسئول تاکید کرد: این فرقه‌سازی‌ها را برخاسته از اسلام و قرآن نیستند و تنها برای ایجاد اختلاف، جو روانی و تشنج در ملت اسلامی بوجود آمده‌اند و همه برای نابودی اسلام ناب است و مسلمانان باید در این زمینه آگاه باشند و با مطالعات خود راه را بر این توطئه‌ها ببندند.

این مسئول تاکید کرد: صادق شیرازی یکی از عوامل غرب است که با راه انداختن این طیف، غرب را در رسیدن به اهداف خود یاری کرده و به نوعی شیعه‌هراسی در دنیا به راه انداخته است.

استاد حوزه و دانشگاه از مداحان خواست: با توجه به اینکه چند ماه دیگر تا محرم و صفر باقی نمانده است در نوحه‌ها و روضه‌های خود همه مسائل را در نظر بگیرند و آگاه باشند که در روضه‌ها اهانت یا بی‌احترامی صورت نگیرد و راهی برای رسیدن به اهداف غربی نشوند.

این مسئول تاکید کرد: در کشورهای غربی و آمریکای لاتین همین مداحی‌های سبک و برنامه‌های نابجا که توسط وهابیت رهبری می‌شوند و با بودجه عربستان تهیه می‌گردند راهی برای نشان دادن شیعه و شیعه گریزی شده اند.

اسلامی عشق به امام حسین را بسیار بزرگ و گرامی دانست و گفت: باید شور و شعور باهم همراه باشند چون شور به تنهایی باعث می‌شود راهی را برویم که غرب می‌خواهد.



انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۳:۵۹

28 Dec 2019