23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> خوی زیاده‌خواهی و استکباری آمریکا باعث دبه در مذاکرات شده است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۳۵۴۲
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس:

خوی زیاده‌خواهی و استکباری آمریکا باعث دبه در مذاکرات شده است

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: امریکا با این توطئه ها و ایجاد فشار به دنبال گرفتن امتیازات بیشتر در روند مذاکرات است اما موضع جمهوری اسلامی ایران از ابتدا در زمینه مذاکرات هسته‌ای روشن و واضح بود و تیم مذاکره‌کننده در همین چارچوب روند مذاکرات را پیگیری می‌کند و این آمریکاست که دبه می کند.
خوی زیاده‌خواهی و استکباری آمریکا باعث دبه در مذاکرات شده است
سید سعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: امروز با گذشت ۲۰ ماه از مذاکرات و زیاده‌خواهی‌های آمریکا آن هم به طور تهاجمی و دبه درآوردن‌شان، توجه به این موضوع که آمریکا در هیچ برهه‌ای قابل اعتماد نبوده و همچنین سخنان تیم مذاکره کننده همگی نشان دهنده سربازدن آمریکا از توافقات لوزان است.

وی با اشاره به سخنان رهبر در خصوص اینکه آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست بیان کرد: با توجه به شواهد موجود و دبه آمریکایی‌ها بیشتر به این موضوع که آمریکا قابل اعتماد نیست می‌رسیم و این خود آمریکایی‌ها هستند که به این بی‌اعتمادی‌ها دامن می‌زنند.

زمانیان خاطر نشان کرد: نگرانی‌ها برای توافقات لوزان بی‌مورد نبوده و دلیل عدم تعهدات آن‌ها نسبت به توافقات لوزان همین خوی زیاده‌خواهی و استکباری‌شان است که باعث شده منافع خود را در مذاکرات دنبال کرده و نگرانی‌هایی را برای ادامه توافقات ایجاد کنند.

وی با اشاره به سخنان ضد و نقیض جان کری در روند مذاکرات تاکید کرد: امریکا با این توطئه ها و ایجاد فشار به دنبال گرفتن امتیازات بیشتر در روند مذاکرات است اما موضع جمهوری اسلامی ایران از ابتدا در زمینه مذاکرات هسته‌ای روشن و واضح بود و تیم مذاکره‌کننده در همین چارچوب روند مذاکرات را پیگیری می‌کند و این آمریکاست که دبه می کند.

وی به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: توافقی در لوزان صورت نگرفته که من با آن موافقت کنم اشاره و ادامه داد: توافق لوزان بیشتر یک مانور رسانه‌ای بود و آمریکایی‌ها که در آن دیدند تیم مذاکره‌کننده خواسته چندانی ندارند تغییر موضع داده وبه خواسته‌های خود اضافه کردند.

زمانیان با بیان اینکه ایران نباید از خواسته‌های خود کوتاه بیاید تاکید کرد: تیم مذاکرکننده باید قوی باشند و خواسته‌های خود را محکم و با اقتدار عنوان نمایند و زیربار خواسته‌های بیجا و غیر منطقی دشمن نروند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس با اشاره به خطوط قرمز رهبری در زمینه توافقات افزود: در مذاکرات باید این خطوط در نظر گرفته شوند و رسیدن به یک توافق خوب، توافق با رعایت همه خط قرمزها خواهد بود و صراحت و شفافیت هم در راه رسیدن به این توافق بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه ایران ملتی منطقی است بیان کرد: کشور ایران اهل مذاکره بوده و اگر مذاکرات شرافتمندانه باشند تا آخر آن را ادامه خواهد داد و تا آخر پای حقوق ملت و کشور خواهیم ایستاد.

زمانیان گفت: مجلس در خصوص مذاکرات کوتاه نخواهد آمد و محکم و استوار بحث مذاکرات را پیگیری خواهد کرد و نمی‌گذارد زیاده‌خواهی‌های آمریکا باعث کوتاه آمدن از حقوق ملت ایران شود و در این راستا سخنان رهبر را سرلوحه کار خود قرار داده است.



انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۹:۴۹

30 Dec 2019