۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
کد مطلب : ۲۳۵۲۹
فرماندار شهرکرد:

بسته بندي و فروش نان مازاد نانواييهاي آزادپز در شهرکرد مجاز اعلام شد

فرماندار شهرستان شهرکرد، گفت: واحدهاي آزاد پز مي توانند نان توليدي مازاد بر نياز مشتري را با هماهنگي مرکز بهداشت به صورت بسته بندي شده عرضه نمايند.
بسته بندي و فروش نان مازاد نانواييهاي آزادپز در شهرکرد مجاز اعلام شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حميد ملک پور در کميته آرد و نان شهرستان با اشاره به اينکه نان به عنوان اصلي ترين غذاي مصرفي است بنابراين نظارت دقيق در زمينه پخت نان با کيفيت را ضروري اعلام کرد و از کليه دستگاههاي نظارتي خواست تا اقدامات لازم را در زمينه نظارت بروزن، کيفيت ورعايت موارد بهداشتي به عمل آورد.

ملک پور اظهار کرد: با توجه به هماهنگي هاي انجام گرفته و به منظور نظارت بر قيمت و کيفيت پخت نانوايي هاي آزادپز، کار نظارت بر نانوايي ها به يک گروه نظارتي واگذاره شده تا زمينه همکاري بيشتر با مردم در اين زمينه را فراهم کنند.

وي افزود: درصورت مشاهده هر گونه تخلف و عدم رعايت موازين از سوي نانوايي هاي آزاد پز، در نوبت اول اخطار کتبي داده مي شود و در نوبت دوم ۱۵ روز تعطيلي و در نوبت سوم منجر به تعطيلي نانوايي مربوطه خواهد شد.

افزوده مي شود: در پايان اين نشست پيش بيني هاي لازم جهت باز بودن نانوايي ها در ايام تعطيلات پاياني ماه مبارک رمضان تا پايان تابستان به عمل آمد.(خبر ارسالي روابط عمومي فرمانداري شهرکرد)

انتهاي پيام1020ج /۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۶:۱۷

21 Jan 2020