23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> غريو آزادي خواهي ايرانيان، مشتي بر دهان آمريکا و اسرائيل | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۲۳۴۹۰
امام جماعت وردنجان:

غريو آزادي خواهي ايرانيان، مشتي بر دهان آمريکا و اسرائيل

امام جماعت وردنجان گفت: فرياد آزادي خواهي ايرانيان، مشتي بر دهان آمريکا و اسرائيل است و هيچ گاه خاموش نخواهد شد.
غريو آزادي خواهي ايرانيان، مشتي بر دهان آمريکا و اسرائيل
به گزارش جهانبین نیوز عبدالصمد کاظمي امام جماعت شهر وردنجان در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: روز قدس روز تجلي حضور آگاهانه و با بصيرت ملت عزيز ايران اسلامي در جهت لبيک به فرمان امام امت است.

وي بهترين و مناسب ترين شعار اين روز مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل خواند و گفت: امام رحمه الله عليه فرمودند: " اگر در تمام شهرهاي آمريکا مسجد بسازند باز هم آمريکا شيطان بزرگ است" و مسلمانان نيز هيچ گاه در برابر ظلم سکوت نمي کنند و هميشه فرياد مبارزه با مستکبرين را سر مي دهند تا ريشه ظلم نابود شود.

امام جماعت وردنجان گفت: فرياد آزادي خواهي ايرانيان، مشتي بر دهان آمريکا و اسرائيل است و هيچ گاه خاموش نخواهد شد.

کاظمي بابيان اينکه بحث امروز جهان اسلام بحث فلسطين است، افزود: امروز دنياي اسلام با يک بحراني روبرو است که اگر برطرف نشود جان و مال و ناموس مسلمانان در خطر است.

وي افزود: همانطور که شاهد هستيم مردم مظلوم فلسطين را از خانه و کاشانه خود بيرون مي کنند و منازل و مساجد آن ها را تخريب مي کنند و از هر جنايتي که وجود داشته باشد دريغ نمي کنند.

کاظمي خاطر نشان کرد: ملت ايران خود طعم ظلم را چشيده و با پشتواني امام رحمه الله عليه نظام شاهنشاهي را منحل کرده و به عنوان ام القراي کشور هاي اسلامي سکوت در برابر ظلم را نمي پذيرد و مي گويد بايد اسرائيل و هر متجاوز گري نابود شود.

وي تصريح کرد: آنچه امروز جاي بسي تاسف دارد سکوت برخي کشورهاي اسلامي است که هم سکوت مي کنند و گاهي با حمايت هاي مالي و تسليحاتي اسرائيل را حمايت کرده و جنايت هاي آنان را تشديد مي کنند.

امام جماعت وردنجان افزود: فلسطين پاره تن اسلام است امام امت آنقدر مساله فلسطين را مهم مي دانستند که روز قدس را روز اسلامي مي دانند.

وي گفت: در کشور ما نهاد هاي گوناگوني به برکت امام و انقلاب به وجود آمده که کار آنها حمايت از خانواده هاي بي بضاعت است و نمي توانيم بگوييم چون از مردم مظلوم فلسطين حمايت مي کنيم از درون کشور غافل هستيم.

کاظمي تصريح کرد: ايران اسلامي حمايت سياسي نه از اين کشور بلکه از هر کشوري که مورد ظلم قرار بگيرد را دارد و هميشه حامي مظلوماني همچون مردم مظلوم عراق يمن فلسطين خواهد بود.

وي تقارن اين روز مقدس را با اخرين جمعه ماه مبارک رمضان شايسته دانست و گفت: مسلمانان در اين ماه ميهمان خداي متعال بوده و خداوند نيز هيچ گاه حاضر نيست ميهمانانش در برابر ظلم سکوت کنند و با زبان روزه در ماه سراسر معنوي شعار برائت از ظالم را سر مي دهند.


انتهاي پيام1020ج / ۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۳:۵۸

28 Feb 2020