۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۲۳۴۸۸
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری:

بهترین شعار برای روز قدس وحدت داخلی در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری دنبال کردن راه و هدف امام را از مهم‌ترین اهداف راهپیمایی روز قدس دانست و گفت: قرار گرفتن در راه امام باعث می‌شود همانطور که در این سالها با قدرت حرکت کردیم به راه خود ادامه داده و در دنیا سربلند باشیم.
بهترین شعار برای روز قدس وحدت داخلی در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن است
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی احمدی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری، در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: مذاکره‌کنندگان با همه تلاش خود در حال کار هستند و در این راه باید فرمایشاتن رهبر را در نظر داشته باشند.

وی مهم‌ترین وظیفه مردم در مرحله اول در این خصوص را حمایت و پشتیبانی از تیم مذاکره‌کننده عنوان و خاطر نشان کرد: تیم مذاکره‌کننده افرادی امین و مورد اطمینان هستند و همه ملت ایران به این افراد اعتماد دارند.

احمدی تاکید کرد: متاسفانه طرف مقابل تیم مذاکره‌کننده قابل اعتماد نبوده و این موضوع بارها و در طی زمان به مردم ایران اثبات شده است و همین موضوع است که باعث نگرانی می‌شود و توجه بیشتر تیم را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه چه در مذاکرات به نتیجه برسیم و چه نرسیم باید تیم مذاکره‌کننده طبق خط قرمزهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری اقدام کنند و با یک نرمش قهرمانه در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن ایستادگی کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان: حمایت از تیم مذاکره‌کننده را بسیار موثر عنوان و خاطر نشان کرد: وقتی طرف مقابل حمایت و پشتیبانی مردم از تیم مذاکره‌کننده را ببیند زیاده‌خواهی‌هایش کم خواهد شد.

وی روز قدس را یکی از مهم‌ترین روزها برای نشان دادن این پشتیبانی دانست و بیان کرد: در این روز مردم با حضور خود جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد و در این روز مردم با سردادن شعار هم وحدت داخلی کشور را به بیگانگان نشان خواهند داد و هم از فلسطین حمایت خواهند کرد.

احمدی با بیان اینکه مردم می‌دانند وعده‌های خدا حق است افزود: به زودی اسرائیل نابود خواهد شد و این وعده‌ای است که خدا در قرآن داده است مسلمانان فلسطین هم با تکیه بر همین وعده حق راه خود را ادامه می‌دهند و می‌دانند به زودی به پیروزی خواهند رسید.


وی بهترین شعار برای این روز را شعارهای وحدت‌آفرین دانست و تاکید کرد: بهترین تائید برای وحدت حفظ وحدت داخلی و خارجی است که باید در قالب شعار بیان گردد.

احمدی در ادامه بیان کرد: شعار روز قدس وحدت داخلی و حفظ یکپارچگی و در خارج از کشور وحدت در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن است.

وی دنبال کردن راه و هدف امام را از مهم‌ترین اهداف راهپیمایی روز قدس دانست و افزود: قرار گرفتن در راه امام باعث می‌شود همانطور که در این سالها با قدرت حرکت کردیم به راه خود ادامه داده و در دنیا سربلند باشیم.

وی حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه اصلی هر مسلمانی دانست و خاطر نشان کرد: همه مردم به پیروی از راه امام و رهبر خود این روز را پرشور و با شکوه مانند سالیان گذشته برگزار نمایند.


انتهای پیام1020ج /۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۹:۳۹

2 Jan 2020