۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۲۳۴۸۲
کارشناس مسائل سیاسی:

اسرائيل سنگر استراتژيک غرب در منطقه اسلامي است

کارشناس مسائل سياسي گفت: اگر دولت امريکا از کشور اسرائيل حمايت نکند مرگ اسرائيل اشغالگر فرا خواهد رسيد.
اسرائيل سنگر استراتژيک غرب در منطقه اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز جلالي در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه اسرائيل سنگر استراتژيک غرب در منطقه اسلامي است، اظهار داشت: اگر دولت امريکا از کشور اسرائيل حمايت نکند مرگ اسرائيل اشغالگر فرا خواهد رسيد.

وي با بيان اينکه دولت اسرائيل دولت خود خوانده اي است که بايد در سال هاي قبل از اين درمنطقه نابود مي شد، بيان داشت: مردم بعد از انقلاب اسلامي براي نابودي اين دولت خود خواننده و غاصب در روز جهاني قدس با حضور پر شور داشتند و جنايت اراسئيل غاصب و اشغالگر را محکوم مي کردند.

جلالي با بيان اينکه در بحث مذاکرات هسته اي بايد مبباحث پيراموان مباحث هسته اي و لغو تحريم ها صورت گيرد و نبايد مسائل ديگري در اين مذاکرات رو ميز قرار گيرد، بيان داشت: دولت و ملت ايران هچنان سياست مقابله با دولت اسرائيل را دارند و مسائل هسته اي جدا از روز قدس است .

وي با اشاره بر اينکه مردم هميشه در همه صحنه ها حضور داشتند و مردم با حضور خود ،انزجار و نفرت خود را از اسرائيل غاصب عنوان مي کنند، اذعان داشت: لذا انسجام و وحدت مسلمانان در موضوع فلسطين و مقابله با خوي تجاوزگرانه اسرائيل غاصب، از راه هاي سربلندلي اسلام و مسلمانان است.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۳:۰۵

30 Dec 2019