۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۲۳۴۸۱

بيانيه سپاه پاسداران شهرستان اردل به مناسبت روز جهاني قدس

سپاه پاسداران شهرستان اردل طي بيانيه‌اي از همه مردم و به ويژه بسيجيان اين شهرستان دعوت کرد تا در راهپيمايي روز قدس حضوري پر شور داشته باشند.
بيانيه سپاه پاسداران شهرستان اردل به مناسبت روز جهاني قدس
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، متن بيانيه سپاه پاسداران شهرستان اردل به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

روز جهاني قدس، تجلي آرمان فلسطين، فرياد وحدت امت اسلام عليه جاهليت مدرن و کودک کشي از غزه تا يمن و اعلام پايبندي ملت ايران به آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي و آمادگي همه جانبه و سلحشورانه براي دفاع از حقوق مسلم خود در حوزه هاي مختلف و مقابله سخت و پيروزمندانه با تهديدات ناشي از حيله گري ها و خطاهاي محاسباتي جبهه دشمن است.
روز جهاني قدس مايه عزت و نقطه اميد جهان اسلام و روز دميدن خون در رگ‌ها و روز آزمايش بزرگ امت اسلام است.
طراحي هوشمندانه روز جهاني قدس و فرصت سازي براي نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامي در قبال حل مسأله فلسطين و دفع غدّه سرطاني اسرائيل به عنوان اولويت اول جهان اسلام توسط حضرت امام خميني(ره) يک تصميم راهبردي بود که طي ۳۷ سال اخير سبب شد در ميدان رقابت سنگين و تنازع بين قدرت هاي جهاني، آرمان آزادي قدس شريف به مثابه يک ضرورت حتمي و تاريخي پلي به گذشته، حال و آينده آحاد مسلمانان عالم ايجاد کند.
امروز سرزمين هاي اشغالي به يک محيط شکننده امنيتي تبديل شده است و امنيت سازي براي اشغالگران و غاصبان سرزمين قدس نه تنها در دايره اراده و مديريت رژيم صهيونيستي و حاميان غربي و عربي آن نيست بلکه در مصاف با معادله اي قرار گرفته است که رزمندگان مقاومت اسلامي در فلسطين، لبنان و ديگر بلاد اسلامي در آن قدرت نمايي و نقش آفريني مي کنند.
امسال در سالروز کشتار بيش از ۵۲۸ کودک مظلوم غزه توسط رژيم منحوس صهيونيستي، کشتار کودکان مظلوم يمن توسط رژيم خون خوار آل سعود اين جنايت شنيع را در صحنه‌اي ديگر تکرار کرده است، لذا لازم است با حضوري پرشور همصدا با ملت‌هاي مستضعف جهان در دل ماه ضيافت الهي حماسه‌اي ديگر خلق کنيم.
بر همين اساس ما از همه مردم ولايت مدار و بسيجيان هميشه در صحنه شهرستان اردل دعوت مي‌کنيم تا با حضور پرشور خود منطق امام(ره) مبني بر دفاع از مظلوم را معني کنند.
وعده ما جمعه ۱۹ تير راس ساعت ۱۱، منتظر حضور پرشکوهتان هستيم....


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۳:۱۷

8 Feb 2020