۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۲۳۴۷۹
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل:

حضور مردم در روز قدس تجيد بيعت با آرمانهاي بلند امام خميني(ره) است

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل گفت:حضور مردم در راهپيمايي روز قدس تجيد بيعت با آرمانهاي بلند حضرت امام خميني(ره) در دفاع از مردم مظلوم فلسطين و مسلمانان جهان است.
حضور مردم در روز قدس تجيد بيعت با آرمانهاي بلند امام خميني(ره) است
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه با بيان اينکه راهپيمايي روز قدس، تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام راحل است و بهترين شعار در اين روز مرگ بر اسرائيل جنايتکار است اظهار کرد: روز جهاني قدس يکي از راهبردهاي حضرت امام خميني(ره) در حمايت از مظلومان جهان است که با حمايت همه جانبه نظام مقدس جمهوري اسلامي، هرساله مشت محکمي بر دهان استکبار جهاني مي زند.

همتي افزود:در روز قدس يادوخاطره امام راحل (ره) دربين مردم زنده مي ماند و بعنوان يک ارزش به سايرکشورهاي جهان تسري پيدا مي کند.

وي بابيان اينکه حضور مردم در راهپيمايي روز قدس تجيد بيعت با آرمانهاي بلند امام خميني(ره) در دفاع از مردم مظلوم فلسطين و مسلمانان جهان است افزود:حضور باشکوه مردم در اين مراسم به استکبارجهاني و حاميان آن مي فهماند که مردم همچنان با نظام و انقلاب هستند و تحريم هاي ظالمانه آنها هيچگونه خللي در اراده آهنين مردم ايجاد نخواهد کرد و اگر احيانا قصد تعرض يا چشمداشتي به ارزشهاي ديني مان داشته باشند، آنها را درجاي خودشان با ذلت خواهيم نشاند.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۲:۵۲

5 Jan 2020