۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۲۳۴۷۷

مسيرهاي راهپيمايي روز قدس در شهرستان بن اعلام شد

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان بن مسير راهپيمايي روز جهاني قدس را اعلام کرد.
مسيرهاي راهپيمايي روز قدس در شهرستان بن اعلام شد
به گزارش جهانبین نیوز محمد احمدي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: روز قدس روز حيات دوباره اسلام است و زماني که مسلمانان بايد وحدت خود را به جهانيان نشان دهند فرا رسيده است.

وي افزود: جمعه آخر ماه رمضان ۱۳۵۹ را امام خميني(ره) روز قدس ناميد و مي‌دانست که يک روز اين مناسبت همگاني و جهاني مي شود.

احمدي گفت: در روز قدس ما از کودکاني حمايت مي‌کنيم که به طور ناخواسته در جريان بد اخلاقي جهانيان قرار مي گيرند و با بي عدالتي کشته مي شوند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان بن تصريح کرد: مردم ولايت‌مدار شهرستان بن در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان همگام با ديگر نقاط ايران اسلامي همدردي خود را با مردم مظلوم فلسطين اعلام و آزادي قدس شريف را فرياد مي‌زنند.

احمدي گفت: راهپيمايي روز جهاني قدس رأس ساعت ۱۱:۳۰ صبح همزمان با سراسر کشور در شهرستان بن برگزار مي شود.

وي تصريح کرد: جمعه هفته جاري برابر با نوزدهم تيرماه و بيست و سوم رمضان مراسم روز جهاني قدس درشش نقطه از اين شهرستان برگزار مي شود.

احمدي مسير راهپيمايي را در شهر بن، وردنجان،يانچشمه، روستاي لارک، شيخ شبان از مسجد جامع به سمت گلزارشهدا و در روستاي بارده از مسجد جامع به سمت امام زاده اعلام کرد.

وي خاطر نشان کرد: نماز وحدت بخش جمعه نيز بعد از پايان مراسم راهپيمايي روز قدس در مسجد جامع شهر بن به امامت حجت الاسلام سيد محمد تقي غضنفري برگزار مي شود و مسابقه نقاشي با موضوع روز قدس ويژه کودکان و نوجوانان در اين مصلي برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۳:۰۲

30 Dec 2019