۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۲۳۰۸۷
در آستانه ماه مبارک رمضان:

غبار روبي 27 مسجد در شهرستان سامان

امام جمعه شهر سامان از غبار روبي و عطر افشاني 27 مسجد در شهرستان سامان خبر داد.
غبار روبي 27 مسجد در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام و المسليمن محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه در شهرستان سامان ۲۷ مسجد در استانه ماه مبارک رمضان غبارروبي و عطر افشاني شدند، اظهار داشت: ۲۷ مبلغ در ۲۷ مسجد شهرستان فعاليت تبيلغ خود را در ماه مبارک رمضان اغاز خواهند کرد.

ملک پور با بيان اينکه از تعداد مبلغ ۲۳ مبلغ در روستا هاي شهرستان سامان و چهار مبلغ در مساجد شهر سامان فعاليت خواهند داشت، بيان داشت: در ماه رمضان کلاس هاي تفسير قرآن ، برپايي نماز هاي يومه ، کلاس هاي احکام و ... توسط مبلغين در مساجد برگزار خواهد شد.

وي با اشاره بر اينکه سعي شده است که تمامي مساجد در ماه مبارک رمضان روحاني داشته باشد و در مساجد نماز جماعت برگزار شود،اذعان داشت: ماه رضمان فرصتي مناسب براي خود سازي اين ماه فرصت تربيتي مهمي است ، که خداوند متعال در اختيار ما قرار داده و مقدمه آن ماههاي رجب و شعبان بودند و اين ماهها غير قابل بازگشت بوده و ميبايست از ظرفيت ماه رمضان براي خودسازي و دعا جهت يکديگر استفاده کنيم.

ملک پور افزود: غباروبي مساجد با حضور فرماندار شهرستان سامان، مديران ادارات و ارگان هاي شهرستان و مردم در مسجد امام حسين شهرک ابوذر سامان به صورت نمادين انجام شد.



انتهای پیام1020ج /601س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۰:۱۸

7 Jan 2020