به گزارش
جهانبین نیوز مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال بختياري در اين خصوص اظهار كرد: هدف از برگزاری اين كارگاه های آموزشی ارائه مفهوم بازاریابی محتوایی، ضرورت ها و اصول رویکرد جدید بازاریابی و همچنین انتقال تكنيك ها و تجربیات کسب شده در این عرصه به گز سازان استان در جهت بهبود وضعيت كسب و كار آنان بر شمرد.
رضا گنجي در ادامه افزود: در اين دو كارگاه دو روزه كه در محل اتحاديه گز سازان پايتخت گز ايران برگزار شد ،مباحث كاربردي در حوزه مديريت ارتباط با مشتري CSM و CRM و بازاريابي در كارگاه نخست و بازاريابي و تبليغات الكترونيكي و اصول و فنون مذاكره و زبان بدني در كارگاه دوم ارائه گرديد.
رئيس هیئت مدیره شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري گفت: اين كارگاه ها بصورت عملي و تئوري پيش بيني شده بود تا حاضران ضمن كسب آشنايي با اصول و فنون بازاريابي مدرن بصورت عملي ،تكنيك ها و فرآمين عملي در حوزه بازاريابي را نيز فرا گيرند.
وي استقبال از اين كارگاه ها را رمز موفقيت آن ذكر كرد و خاطر نشان كرد: بازاریابی یکی از مشکلات عرصه صنعت و تولید این استان است که برگزاری این كارگاه های تخصصي آموزشی می تواند این ضعف را کاهش داده و مشکلات در این زمینه را مرتفع کند لذا بر اين اساس شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري برگزاري كارگاه های آموزشی را از اولویتهای کاری خود قرار داده و در آینده نیز کارگاه هایی با موضوعهای مرتبط با عرصه صنعت و تولید برگزار خواهد نمود.
انتهای پیام/1020ج