۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۲۲۹۱۱
فرمانده سپاه بن:

اصول مکتب امام خميني (ره) جامعه را به سعادت مي رساند

فرمانده سپاه بن گفت: مقام معظم رهبري اصول مکتب امام خميني (ره) را راه رسيدن جامعه به سعادت مي دانند و عملي کردن اين اصول وظيفه اصلي ما است.
اصول مکتب امام خميني (ره) جامعه را به سعادت مي رساند
به گزارش جهانبین نیوز سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن پيرامون بيانات مقام معظم رهبري در بيست و ششمين مراسم ارتحال بنيان گذار کبير انقلاب اسلامي در گفت و گو با زنگ خبر گفت: تبعيت از ولايت فقيه به عنوان رکن اصلي انقلاب اسلامي وظيفه هر مسلماني است و امام خامنه اي عزيز پس از ارتحال امام (ره) سکان داري ويژه و با بصير براي انقلاب اسلامي بوده است.

وي بصيرت مقام معظم رهبري را بي نظير دانست و گفت: حضرت آيت الله خامنه اي در اين مدت بيست و شش سال نه تنها رهبري جامعه اسلامي ايران را بر عهده داشتند بلکه همه مسلمانان جهان فرمايشات ايشان را الگوي خود قرار مي دهند.

موسوي به بيانات مقام معظم رهبري در حرم مطهر امام راحل (ره) اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبري اصول مکتب امام خميني (ره) را راه رسيدن جامعه به سعادت مي دانند و عملي کردن اين اصول وظيفه اصلي ما است.

فرمانده سپاه بن تصريح کرد: تاکيدات مقام معظم رهبري بر هفت اصل اساسي امام خميني (ره) راه را براي ما ترسيم کرده و تبعيت از فرامين ولايت فقيه جز وظايف شرعي هر مسلماني است.

موسوي تکيه به شناخت اسلام ناب محمدي را اولين اصل اساسي دانست و گفت: اسلامي که امام خميني (ره) به آن تاکيد داشتند همان اسلام مد نظر امام خامنه اي است که به پشتوانه از آن در هشت سال دفاع مقدس پيروزي نصيب ميهمن عزيزمان شد.

وي تکيه به اراده و نيروي مردمي را دومين اصل خواند و خاطر نشان کرد: مردم بصير و قشر مستضعف جامعه در هشت سال دفاع مقدس پيروزي را آفريدند و پس از آن نيز در هر عرصه اي که نياز به حضور مردم بوده حاضر شدند و از انقلاب اسلامي حمايت کردند و يکي از عوامل موفقيت هاي ما در اوج تحريم ها تکيه به توانايي ها و نيرو هاي داخلي بوده است.

موسوي حمايت از مستضعفين و مبارزه با نابرابري هاي اقتصادي و اشرافي گري ها را وظيفه مسلمانان جهان عنوان کرد و افزود: حمايت از مستضعفين سيره و روش امام راحل (ره) است که در سراسر زندگي ايشان موج مي زد و در جامعه فعلي وظيفه ما خدمت به مستضعفان جهان است.

فرمانده سپاه بن تصريح کرد: امام (ره) امريکا را شيطان بزرگ عنوان مي کنند و اعتماد به افرادي که از ابتدا نه تنها با ايران بلکه با انقلاب اسلامي مخالف بوده و هميشه سعي در سرنگوني آن را داشتند اشتباهي بزرگ است.

موسوي به وحدت ملي مد نظر ولايت فقيه اشاره کرد و گفت: ما در برهه اي از زمان قرار گرفته ايم که بيش از پيش به اتحاد نياز مند بوده و نبايد اجازه بدهيم با تفرقه افکني هاي داخلي و خصوصا تفرقه ميان شيعه و سني پازل دشمن را تکميل کنيم.

وي سرمشق قرار دادن هفت اصل امام خميني (ره) را راه برون رفت جامعه اسلامي از مشکلات دانست و خاطر نشان کرد: بيانات مقام معظم رهبري و تاکيدات ايشان بر اين هفت اصل، ايران را بار ديگر بيمه نموده و اجراي اين فرمايشات در کشور ضامن پيشرفت و ترقي کشور خواهد شد.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۰:۰۵

27 Dec 2019